mee mee Skrevet 21. september 2007 #1 Del Skrevet 21. september 2007 Da prøver jeg en gang til! Vært veldig lite inne her det siste halve året, så slettet den gamle dagboken min.. Men nå er jeg tilbake igjen Dere som ikke vet hvem jeg er: Kommer fra bodø, men har bodd i oslo i litt over 3 år nå, og trives kjempegodt! Skal nok mye til for at jeg skal flytte tilbake igjen. kanskje når det er tid for mann og barn da.. Er singel, og nyter det! Er student, inne i mitt 3 år nå på bachelor`n min. Litt trist og litt godt. Tenker at jeg kommer nok til å fortsatt og studere, siden jeg nyter studielivet alt for godt.. Bare å stikke innom er alle som vil, bare koselig med litt besøk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 21. september 2007 #2 Del Skrevet 21. september 2007 Gratulerer med ny dagbok! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mee mee Skrevet 23. september 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 23. september 2007 takk for svar glow og skya! I helga har jeg jobbet mye, så det var veldig godt å bare slappe av lørdag for en gang skyld.. Så lørdagskveld lå jeg på sofan intulla i dyna mi, med tvn forrran og snacksen på bodet. Så nå tenkte jeg meg en tur på loppemarked, se om jeg finner noen skatter. Gleder meg til januar, for da reiser jeg til London for å ta mitt siste semester!! Veldig skummelt, men veldig spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mee mee Skrevet 24. september 2007 Forfatter #4 Del Skrevet 24. september 2007 aaaaarrg!! nå er jeg litt sinna! Var i ettermidadg og klipte meg. Klippen var veldig fin egentlig, men syns luggen ble klipt for lite. Så reiste tilbake i kveld.. Nå sitter jeg her med en ALT for kort lugg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mee mee Skrevet 24. september 2007 Forfatter #5 Del Skrevet 24. september 2007 Så akkurat den reklamen som nå pleier å gå på animal planet. Den som vises i et par min om når de fanget inn dyrene etter catarina orkanen, og forener dem med eierne.. griner like mye hver gang jeg ser den.. :gråte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå