Brukernavn Skrevet 5. november 2007 Forfatter #1081 Del Skrevet 5. november 2007 :juhu: Endelig er du tilbake BN. Har liksom savnet deg litt... Det er så koselig å bli savnet! Jeg er ikke her så mye de helgene mannen har fri. Den helgen her fikk vi ryddet boden og vaskerommet - var kjempedeilig å få det gjort, selv om jeg da går med dårlig samvittighet overfor snuppa, så klart.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 5. november 2007 #1082 Del Skrevet 5. november 2007 Det er så koselig å bli savnet! Jeg er ikke her så mye de helgene mannen har fri. Den helgen her fikk vi ryddet boden og vaskerommet - var kjempedeilig å få det gjort, selv om jeg da går med dårlig samvittighet overfor snuppa, så klart.. Så flinke dere har vært Skjønner godt at du ikke prioriterer oss når han er hjemme, unntaksvis at jeg sitter ved pc'n i helgene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joker'n Skrevet 5. november 2007 #1083 Del Skrevet 5. november 2007 Jaså, Annie, er du i det hjørnet i dag :piske: BN - Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 5. november 2007 #1084 Del Skrevet 5. november 2007 Er ikke alltid jeg har så mye tid til pc'en i helgene heller, er jo så mye man må få gjort når man er hjemme begge to. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 5. november 2007 #1085 Del Skrevet 5. november 2007 Travel i dag, BN? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 5. november 2007 Forfatter #1086 Del Skrevet 5. november 2007 Travel i dag, BN? Mnei, ikke egentlig sånn sett, men er litt sånn motløs egentlig, og da har jeg ikke så mye å komme med her inne...men jeg kommer plutselig mye sterkere tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 5. november 2007 #1087 Del Skrevet 5. november 2007 Jaså, Annie, er du i det hjørnet i dag :piske: DET hjørnet? Mnei, ikke egentlig sånn sett, men er litt sånn motløs egentlig, og da har jeg ikke så mye å komme med her inne...men jeg kommer plutselig mye sterkere tilbake Venter på at plutselig starter..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idril_M Skrevet 5. november 2007 #1088 Del Skrevet 5. november 2007 Nå går boka di snart forbi boka mi i antall sider! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joker'n Skrevet 5. november 2007 #1089 Del Skrevet 5. november 2007 DET hjørnet? Nåja, kanskje ikke akkurat DET hjørnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 5. november 2007 #1090 Del Skrevet 5. november 2007 *forvirra og lurer på hvilket hjørne jeg er i* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joker'n Skrevet 5. november 2007 #1091 Del Skrevet 5. november 2007 Du er her i mitt hjørne ser du vel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 5. november 2007 #1092 Del Skrevet 5. november 2007 :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joker'n Skrevet 5. november 2007 #1093 Del Skrevet 5. november 2007 Og her kan du få være så lenge du vil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 5. november 2007 #1094 Del Skrevet 5. november 2007 GODE GODE JOKERN!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerle Skrevet 5. november 2007 #1095 Del Skrevet 5. november 2007 Innom med en stor til BN. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 5. november 2007 #1096 Del Skrevet 5. november 2007 Innom og stalker Jerle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 6. november 2007 Forfatter #1097 Del Skrevet 6. november 2007 Innom med en stor til BN. :klemmer: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 6. november 2007 #1098 Del Skrevet 6. november 2007 God morgen, BN! Ny dag, nye muligheter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 6. november 2007 Forfatter #1099 Del Skrevet 6. november 2007 Nettoppnettopp. Har store planer for dagen - har tenkt å få masse gjort, så får vi se om jeg får tid til litt jobbing også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 6. november 2007 #1100 Del Skrevet 6. november 2007 Regner med at jobbingen er nedprioritert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå