kamela Skrevet 1. november 2007 #1001 Del Skrevet 1. november 2007 Hadde ingen på døra vi da, for vi var jo på skolefest. Hvorfor barna er som de er så jeg jo når foreldrene kom og hentet... Snodig, det der Var ingen som ringte på hos meg. Er vel ingen som skjønner at de må gå rundt huset for å finne døra mi Spiste opp alt snopet selv, du da Det kommer gjerne fra et sted dessverre.. Eplet faller som regel ikke langt fra stammen, dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 1. november 2007 Forfatter #1002 Del Skrevet 1. november 2007 Det har jeg vært i mange år! Det kommer gjerne fra et sted dessverre.. ------------------------------------- GOD MORGEN BN!! Ja...det er som Kamela sier at eplet ikke faller langt fra stammen... -------------------------- GOD MORGEN til deg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 1. november 2007 #1003 Del Skrevet 1. november 2007 Effektiv arbeidstaker i dag du også Jeg er det, jobber fort for å få tid her inne, klaprer jevnt på tastaturet (av forskjellige årsaker ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 1. november 2007 Forfatter #1004 Del Skrevet 1. november 2007 Effektiv arbeidstaker i dag du også Jeg er det, jobber fort for å få tid her inne, klaprer jevnt på tastaturet (av forskjellige årsaker ) jeg er alltid så effektiv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 1. november 2007 #1005 Del Skrevet 1. november 2007 Da høres du i det minste effektiv ut Kamela Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 1. november 2007 #1006 Del Skrevet 1. november 2007 Da høres du i det minste effektiv ut Kamela Det synes sjefen også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 1. november 2007 #1007 Del Skrevet 1. november 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 1. november 2007 #1008 Del Skrevet 1. november 2007 De ungene som var her i går takket faktisk pent for godteriet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 1. november 2007 #1009 Del Skrevet 1. november 2007 Har mange mapper oppe, så da blir Kg lett å skjule, jeg lærer etterhvert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 1. november 2007 #1010 Del Skrevet 1. november 2007 Halloween ja.. Jeg hadde pynta med gresskarlykt, spindelvev med edderkopper, iført meg heksehatten og hadde masse godteri klart. Også kom det ingen! Det blir mye snop på meg nå ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 1. november 2007 Forfatter #1011 Del Skrevet 1. november 2007 De ungene som var her i går takket faktisk pent for godteriet. Så bra!!! Har mange mapper oppe, så da blir Kg lett å skjule, jeg lærer etterhvert! Samme metoden jeg bruker Halloween ja.. Jeg hadde pynta med gresskarlykt, spindelvev med edderkopper, iført meg heksehatten og hadde masse godteri klart. Også kom det ingen! Det blir mye snop på meg nå ja. Neei!! Så utrolig kjedelig, da!! Men...kos deg med godteriet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 1. november 2007 Forfatter #1012 Del Skrevet 1. november 2007 (endret) Jeg slo forresten veldig an i mitt heksekostyme i går Endret 1. november 2007 av Brukernavn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 1. november 2007 #1013 Del Skrevet 1. november 2007 Halloween ja.. Jeg hadde pynta med gresskarlykt, spindelvev med edderkopper, iført meg heksehatten og hadde masse godteri klart. Også kom det ingen! Det blir mye snop på meg nå ja. Så kjedelig at det ikke kom noen da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 1. november 2007 #1014 Del Skrevet 1. november 2007 Uff ja. Jeg hadde jo gledet meg til å skremme dem. Men vi bor innerst i en blindvei uten gatelys, så det er kanskje litt skummelt å gå her. Også må de jo gå rundt huset for å komme til døra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 1. november 2007 Forfatter #1015 Del Skrevet 1. november 2007 Uff ja. Jeg hadde jo gledet meg til å skremme dem. Men vi bor innerst i en blindvei uten gatelys, så det er kanskje litt skummelt å gå her. Også må de jo gå rundt huset for å komme til døra. Da var det vel ingen som fant døra, vel...neste år får du ha gresskar lys hele veien rundt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 1. november 2007 Forfatter #1016 Del Skrevet 1. november 2007 Uff ja. Jeg hadde jo gledet meg til å skremme dem. Men vi bor innerst i en blindvei uten gatelys, så det er kanskje litt skummelt å gå her. Også må de jo gå rundt huset for å komme til døra. Da var det vel ingen som fant døra, vel...neste år får du ha gresskar lys hele veien rundt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 1. november 2007 Forfatter #1017 Del Skrevet 1. november 2007 Det er forresten noe vår kjære loff ikke har fått med seg ennå....noen som vil gjette?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 1. november 2007 #1018 Del Skrevet 1. november 2007 Jeg tror jeg vet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 1. november 2007 Forfatter #1019 Del Skrevet 1. november 2007 Jeg tror jeg vet... Jeg tror også du vet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 1. november 2007 #1020 Del Skrevet 1. november 2007 Har mange mapper oppe, så da blir Kg lett å skjule, jeg lærer etterhvert! SMART!!! Halloween ja.. Jeg hadde pynta med gresskarlykt, spindelvev med edderkopper, iført meg heksehatten og hadde masse godteri klart. Også kom det ingen! Det blir mye snop på meg nå ja. Heldiggris... Det er forresten noe vår kjære loff ikke har fått med seg ennå....noen som vil gjette?? Tror jeg vet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå