Brukernavn Skrevet 22. november 2007 Forfatter #1561 Del Skrevet 22. november 2007 Her har dere fått fra dere i dag i allefall! Jeg får ikke sett noen sine bilder jeg, enda jeg har et par av dere på MSN. Av en eller annen grunn får jeg ikke sett space? Har ikke deg på msn, jeg....HINTHINT!!! Forlanger mobilbilde tilsendt!!! For sent Good moorgen Setter igjen litt flere til de som trenger det!!! Det trengs, ja Ikke bare vare jeg dønn trøtt (som vanlig) når jeg våknet, men hadde (og har fortsatt) kanon hodepine :gråte: Jada, dette blir en strålende dag.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 22. november 2007 Forfatter #1562 Del Skrevet 22. november 2007 Jeg har forresten fått mail om at jeg ikke får flere gavekort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 22. november 2007 Forfatter #1563 Del Skrevet 22. november 2007 Flere enn meg som har spist snitter til frokost, forresten?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kort innpå Skrevet 22. november 2007 #1564 Del Skrevet 22. november 2007 Flere enn meg som har spist snitter til frokost, forresten?? Vill ha snitter jeg også, må i buttikken en tur for her er det ikke brød engang :gråte: Men ferskt brød med julesylte og sennep er jo godt det også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 22. november 2007 #1565 Del Skrevet 22. november 2007 Har også hodepine! Dumme skuldre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 22. november 2007 Forfatter #1566 Del Skrevet 22. november 2007 Vill ha snitter jeg også, må i buttikken en tur for her er det ikke brød engang :gråte: Men ferskt brød med julesylte og sennep er jo godt det også. For det første skal julesylta spises på lefse, og for det andre skal JULEsylta spises til JUL....så det så Har også hodepine! Dumme skuldre. (Hør med Daria om du kan låne skuldrene hennes - er tidligere utprøvd med hell ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 22. november 2007 #1567 Del Skrevet 22. november 2007 For det første skal julesylta spises på lefse, og for det andre skal JULEsylta spises til JUL....så det så (Hør med Daria om du kan låne skuldrene hennes - er tidligere utprøvd med hell ) SYLTE kan spises når som helst og IKKE på lefse!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 22. november 2007 #1568 Del Skrevet 22. november 2007 Jeg har forresten fått mail om at jeg ikke får flere gavekort Du har vel strengt tatt fått din andel og vel så det... Flere enn meg som har spist snitter til frokost, forresten?? Frokost? Hva er det? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 22. november 2007 Forfatter #1569 Del Skrevet 22. november 2007 Du har vel strengt tatt fått din andel og vel så det... nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 22. november 2007 #1570 Del Skrevet 22. november 2007 Har ikke sett en snitte her i hvertfall. Heter det snitte? For det blir jo feil med snitt.... :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 22. november 2007 #1571 Del Skrevet 22. november 2007 nei Hvor mange hadde du fått, sa du...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 22. november 2007 #1572 Del Skrevet 22. november 2007 Jeg holder på å bruke opp min andel gavekort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 22. november 2007 Forfatter #1573 Del Skrevet 22. november 2007 Har ikke sett en snitte her i hvertfall. Heter det snitte? For det blir jo feil med snitt.... :klø: Er ikke meningen at man skal si det i entall...skal alltid spises mer enn èn Hvor mange hadde du fått, sa du...? Kommet ut av tellingen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 22. november 2007 #1574 Del Skrevet 22. november 2007 Må fryse av fryseskapet i dag. Tror jeg skal begynne med det etter middagen...*Enda en ting mindre* Flink Annie! Jeg har forresten fått mail om at jeg ikke får flere gavekort Klarte du å få ut noen til 750 i det hele tatt? Vill ha snitter jeg også, må i buttikken en tur for her er det ikke brød engang :gråte: Men ferskt brød med julesylte og sennep er jo godt det også. Det er godt det - bare ikke i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 22. november 2007 #1575 Del Skrevet 22. november 2007 Kommet ut av tellingen Say no more... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 22. november 2007 #1576 Del Skrevet 22. november 2007 KUNNE vært flink om jeg virkelig hadde frysi av fryseskapet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 22. november 2007 Forfatter #1577 Del Skrevet 22. november 2007 Klarte du å få ut noen til 750 i det hele tatt? Jo....to på hver mailadresse eller noe.... Say no more... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 22. november 2007 #1578 Del Skrevet 22. november 2007 Klarte du å få enda fler??? :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 22. november 2007 Forfatter #1579 Del Skrevet 22. november 2007 Klarte du å få enda fler??? :dåne: Ja...men nå er det som sagt full stopp, så da måtte jeg telle over hvor mye jeg hadde igjen, og det var skremmende lite.... på de to mailene jeg har tilgang på her har jeg igjen tilsammen 2378 kr, men fordelt på 5 kort, så det blir litt vanskelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 22. november 2007 Forfatter #1580 Del Skrevet 22. november 2007 :gråte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå