Gå til innhold

Jeg gir aldri etter og lar meg aldri påvirke

Brukernavn

Anbefalte innlegg

Jeg våknet i dag morges...kikket meg i speilet...."håpløst å få gjort noe med det håret her", tenkte jeg....så da sprayet jeg bare hårspray i det sånn det så ut.... trodde jeg skulle le meg i hjel når jeg var inne på toalettet nettopp og så meg i speilet :hoho: Skal lure på hva han som nettopp var innom lurte på hva jeg er for en original :hoho:

Morsom sveis i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Morsom sveis i dag?

Det kan du trygt si :ler:

Når kommer bildene dine, da, BN? :sjenert:

Nei, altså...noen ligger jo på spacet mitt...som du burde ha tilgang til siden jeg la deg på msn listen min her om dagen....finish bildene kommer når mannen har fullført...(kan se ut som om det tar sin tid..........)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg våknet i dag morges...kikket meg i speilet...."håpløst å få gjort noe med det håret her", tenkte jeg....så da sprayet jeg bare hårspray i det sånn det så ut.... trodde jeg skulle le meg i hjel når jeg var inne på toalettet nettopp og så meg i speilet :hoho: Skal lure på hva han som nettopp var innom lurte på hva jeg er for en original :hoho:

Kanskje han tenkte: morsomt hår men gudbedre................

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje han tenkte: morsomt hår men gudbedre................

:skratte:

Noe sånt kan jeg tenke meg, ja :skratte:

(note to self: ikke tro at vurderingsevnen er på topp kl 0700 )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe: Veldig fine bilder hos deg også.

:hoppe:

(Har ikke vært inne på evigheter selv, så skal ikke si at jeg husker alt som ligger der :sjenert: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tips til Annie:

Ta stresset neste uke og få unna så mye du kan, og vips så er det kosetid for deg også :klemmer:

Tror jeg skal ta det rådet til meg faktisk :jepp:

Når det gjelder juleforberedelser er det ikke mye jeg har lyst til å delegere :fnise:

*venter på PM*

Takvask osv delegerer jeg med glede! :ler:

PM? :klø:

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må fryse av fryseskapet i dag. Tror jeg skal begynne med det etter middagen...*Enda en ting mindre* :ler:

Hva med å delegere bort det også, så kan du heller gjøre noe lystbetont?? :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og dersom du ikke kommer på noe lystbetont å ta deg til har jeg tips på det også :lur:

Nevn i fleng! Kanskje du har noe som er morsommere enn det jeg kan komme på..

Huff, måtte du minne meg på frysern + kjøleskapsfryseren i kjelleren...

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Det er en kjempegod idè!! :ler:

Der slo jeg til igjen, ja...har vært mange smarte idèer som har poppet ut fra hjernen min idag :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...