Brukernavn Skrevet 21. november 2007 Forfatter #1501 Del Skrevet 21. november 2007 *har ikke noe fornuftig å komme med - tusler stille ut igjen* Men du fikk jo sagt noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 21. november 2007 Forfatter #1502 Del Skrevet 21. november 2007 God morgen alle sammen!! Dette ser ut til å bli en og dag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 21. november 2007 #1503 Del Skrevet 21. november 2007 Jeg ble utslitt av å tenke på julen, jeg, så jeg er også igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 21. november 2007 Forfatter #1504 Del Skrevet 21. november 2007 Jeg ble utslitt av å tenke på julen, jeg, så jeg er også igjen. Kan ikke bli utslitt av å tenke på julen, vel. Det er jo bare kooooos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 21. november 2007 #1505 Del Skrevet 21. november 2007 Nå er det sann att den smilyen der heter skravleHØNE, og hønene har kam de. Det kommer ann på rasen, men dere by jenter har vel aldri sett en høne bortsett fra ......... og skravlehønene her på treff. Har da vært nok på landet til å se forskjellen God morgen alle sammen!! Dette ser ut til å bli en og dag... Henger nok med på den - fortsatt trøtt. Jeg ble utslitt av å tenke på julen, jeg, så jeg er også igjen. Ikke utslitt, men den kommer nok litt brått på i år også hvis jeg ikke klarer å gjøre et skikkelig røsk i løpet av helga. Kan ikke bli utslitt av å tenke på julen, vel. Det er jo bare kooooos Er meningen det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 21. november 2007 #1506 Del Skrevet 21. november 2007 (endret) Joda, det er kos, men før den kommer... Endret 21. november 2007 av Multi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 21. november 2007 Forfatter #1507 Del Skrevet 21. november 2007 Men FØRjulstiden er jo også kos!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 21. november 2007 #1508 Del Skrevet 21. november 2007 Ikke bare kos BN... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 21. november 2007 Forfatter #1509 Del Skrevet 21. november 2007 Ikke bare kos BN... Mja, blir vel litt hva man gjør det til forsåvidt...JEG har bare tenkt å kose meg med det i hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 21. november 2007 #1510 Del Skrevet 21. november 2007 Syns alltid det blir mer stress enn jeg foretrekker... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 21. november 2007 Forfatter #1511 Del Skrevet 21. november 2007 Syns alltid det blir mer stress enn jeg foretrekker... Ja...merkelig det der :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 21. november 2007 #1512 Del Skrevet 21. november 2007 Men FØRjulstiden er jo også kos!!! Ikke bare kos BN... Ikke bare. Men det er jo et par ting jeg gleder meg til, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 21. november 2007 #1513 Del Skrevet 21. november 2007 Ikke bare kos BN... JODA - skal være det! Syns alltid det blir mer stress enn jeg foretrekker... Tips til Annie: Ta stresset neste uke og få unna så mye du kan, og vips så er det kosetid for deg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 21. november 2007 Forfatter #1514 Del Skrevet 21. november 2007 Ta stresset neste uke og få unna så mye du kan, og vips så er det kosetid for deg også Og undervuder ikke det å delegere.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 21. november 2007 #1515 Del Skrevet 21. november 2007 Og undervuder ikke det å delegere.... Når det gjelder juleforberedelser er det ikke mye jeg har lyst til å delegere *venter på PM* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 21. november 2007 Forfatter #1516 Del Skrevet 21. november 2007 Når det gjelder juleforberedelser er det ikke mye jeg har lyst til å delegere *venter på PM* Godt poeng...men dersomatte hvisommatte det er noe som bare er stressende å gjøre kan det jo med fordel delegeres. PM sendt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 21. november 2007 #1517 Del Skrevet 21. november 2007 Godt poeng...men dersomatte hvisommatte det er noe som bare er stressende å gjøre kan det jo med fordel delegeres. PM sendt Se svar hos meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 21. november 2007 Forfatter #1518 Del Skrevet 21. november 2007 Jeg våknet i dag morges...kikket meg i speilet...."håpløst å få gjort noe med det håret her", tenkte jeg....så da sprayet jeg bare hårspray i det sånn det så ut.... trodde jeg skulle le meg i hjel når jeg var inne på toalettet nettopp og så meg i speilet Skal lure på hva han som nettopp var innom lurte på hva jeg er for en original Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 21. november 2007 #1519 Del Skrevet 21. november 2007 delegere er en fin ting. Man må bare delegere bort de riktige oppgavene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 21. november 2007 Forfatter #1520 Del Skrevet 21. november 2007 delegere er en fin ting. Man må bare delegere bort de riktige oppgavene. Nettopp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå