Gjest Gjest_m27 Skrevet 26. september 2007 #41 Skrevet 26. september 2007 Må si meg enig med siste poster. Jeg er normal på stort sett alle måter, bortsett fra at jeg er litt sjenert av meg. Nå er jeg riktignok ikke jomfru lenger, jeg debuterte for et års tid siden med en hyggelig jente jeg traff på nettet, som 26-åring. Lysten til å ha sex hadde jo vært der siden tenårene, men å faktisk gå fra å snakke med en jente, til å sjekke henne opp, til å ha sex med henne var en formel jeg aldri hadde klart å knekke. Og det å finne slike jenter på nettet er ikke lett, hun var one-in-a-million, etter å ha prøvd i årevis. Men plutselig var hun der, og selvtillitten min har steget med mange hakk (hun ville faktisk treffe meg flere ganger også), og jeg følte meg plutselig mye mer normal. Selv kunne jeg aldri ha "sunket så dypt" at jeg hadde oppsøkt en prostituert, men jeg forstår de som blir så frustrerte at de gjør det. Til deg over meg, og andre "urørte", ikke gi opp.
Cognizance Skrevet 26. september 2007 #42 Skrevet 26. september 2007 Jeg er i 30-åra og har aldri pult jeg heller. Prostituerte er ikke aktuelt for meg mest fordi det vil være *helt* feil å (prøve å) ha sex med noen jeg ikke liker veldig godt. Dernest vil jeg kunne få et forklaringsproblem seinere i livet.
Gjest Mysticgirl Skrevet 27. september 2007 #43 Skrevet 27. september 2007 Jepp dere siste det står det stoor respekt av!
Gjest Gjest Skrevet 27. september 2007 #44 Skrevet 27. september 2007 Jeg er i 30-åra og har aldri pult jeg heller. Prostituerte er ikke aktuelt for meg mest fordi det vil være *helt* feil å (prøve å) ha sex med noen jeg ikke liker veldig godt. Dernest vil jeg kunne få et forklaringsproblem seinere i livet. Gjør deg selv en stor tjeneste: Dra til Thailand og finn deg noen hyggelige jenter, det vil du ikke angre på.
Gjest Gjest-jomfru Skrevet 2. oktober 2007 #45 Skrevet 2. oktober 2007 Er 33 år og jomfru selv. Grunnen er forsåvidt mer komplisert enn som så, det blir til at jeg har slitt en god del i barndommen og ungdomstiden med fysisk og psykisk mobbing, og jeg ble også seksuelt misbrukt over en periode av en av min mors elskere da jeg var 10 år gammel. Derfor har jeg vanskelig for å forholde meg til og stole på mennesker generelt sett, og kroppslig kontakt gjør meg svært utilpass. Har egentlig sluttet å tenke på å det å bare "få meg et ligg", men heller hvordan jeg kan endelig bryte ut av skallet jeg befinner meg i og forsøke å begynne å tenke på et "vanlig" liv, med et forhold, barn og slikt. Selv om det ikke ser ut som at det blir noe resultat av det snart, psykiatrisk behandling har hjulpet veldig lite. Å oppsøke en prositiuert er egentlig like lite aktuelt som noe annet, men om jeg så skulle klare å gå til det steget, så er tanken på det noe som gjør meg ekstra utilpass, da det på et vis ville vært som å innrømme "nederlag" og akseptere at jeg aldri ville få ha en seksuell opplevelse på "vanlig" vis. Høres kanskje dumt ut, men det er slik jeg ser det.
Gjest Gjest-jomfru Skrevet 2. oktober 2007 #46 Skrevet 2. oktober 2007 Ja, unnskyld. Jeg glemte vel å gjøre klart at jeg er mannlig.
Gjest David John jr. Skrevet 3. oktober 2007 #47 Skrevet 3. oktober 2007 :kaffe: Hmmm .... merkelig at ingen setter større spørsmål med hva slags samfunn vi har når det er sånn at gutter debuterer med proffer istedet for med kjæresten? Personlig springer jeg ikke til prostituerte, men jeg dater... og man kan være nok så sikker på at en kopp kaffe på den første daten, en lunch på den andre og en middag på den tredje er det som skal til...
Jalp Skrevet 3. oktober 2007 #48 Skrevet 3. oktober 2007 :kaffe: Hmmm .... merkelig at ingen setter større spørsmål med hva slags samfunn vi har når det er sånn at gutter debuterer med proffer istedet for med kjæresten? Personlig springer jeg ikke til prostituerte, men jeg dater... og man kan være nok så sikker på at en kopp kaffe på den første daten, en lunch på den andre og en middag på den tredje er det som skal til... Mange menn mener at kvinner generelt er alt for knipne og grådige i forhold til å kunne ha uforpliktende sex. Derfor er menn svært godt trent i det å takle avvisning. Men bør kvinner ha makt til å ekskludere menn fra et normalt seksualliv? Flere og flere menn gidder ikke dette mønsteret for kurtise som du beskriver, og da er jo ett av alternativene å gå til innkjøp av en prostituert en tilmålt tid. Gjør man det, er det jo kjeft, tyn og evig fordømmelse som gjelder. Det kan være ganske forvirrende for noen menn. For på den ene siden blir man nektet sex, mens på den andre siden så blir det galt hvis man kjøper det. For noen høres dette ut som om kvinner forsøker å tilegne seg monopol på seksuell makt. Man gidder ikke gå på Ultra og kjøpe for dobbelt pris av det man kan kjøpe på Rema for halvparten. Provoserende? Godt mulig.
Gjest David John jr. Skrevet 3. oktober 2007 #49 Skrevet 3. oktober 2007 For noen høres dette ut som om kvinner forsøker å tilegne seg monopol på seksuell makt. Man gidder ikke gå på Ultra og kjøpe for dobbelt pris av det man kan kjøpe på Rema for halvparten. Provoserende? Godt mulig.
Gjest Gjest_Gutt_* Skrevet 3. oktober 2007 #50 Skrevet 3. oktober 2007 Jeg har heller aldri pult før. 37 år gammel. Er helt normal, 186 cm 85 kg, mørk, bruker helt vanlige klær, dusjer og pusser tenner hver dag, er på ingen måte nerd heller. Det er jo ikke noe jeg har planlagt, men det har bare blitt slik. Jeg har aldri hatt sansen for "one night stands" for det gir meg prestasjonsangst. Har vært i høyet med flere damer, men dessverre, jeg har altså ikke fått det til da.
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2007 #51 Skrevet 3. oktober 2007 I dagens samfunn er det dessverre slik at for mange er sex med prostituerte eneste mulighet. Det positive er at når de har kommet over "kneika" med debuten så kan det styrke selvtilliten. Å kjøpe sex er ikke så stort tabu som alle vil ha det til. Det er kanskje like ille om ikke verre å være jomfru i dagens samfunn. kan virke som dette faktisk mye mulig, jeg er 18 år gammel gutt, og er jomfru, noen kompiser bryr seg ikke men noen kommenterer "skal du ikke få deg noe snart" det kan virke uskyldig men det ligger press i det. og noe av det som presser mest er det faktum at mange jenter ikke vil ha gutter som er jomfru med tanke på at de er slit å "trene dem opp" men prostitusjon er ikke et alternativ for meg, heller ikke sex utenfor forhold. vil være glad i å like jenta godt når jeg ligger med hun.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå