Gå til innhold

Unge gutter oppsøker prostituerte


Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg kunne gjerne vært sammen med en mann på 40 som hadde vært jomfru. Foretrekker det fremfor en som har ligget med mange.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror dette er et sykdomstegn og en indikasjon på en seksualitet på avveie.

Jeg her lest flere artikler om samme problematikk, og det er ganske utbredt, ikke bare i Norge.

Etter diverse undersøkelser leste jeg at sexologer i England konkluderte med at majoriteten av disse guttene/ unge mennene foretrakk å ha sex med prostituerte fordi de ikke taklet prestasjonspresset de oppfattet var der hvis de skulle ha sex på vanlig måte.

En stor del av disse guttene trodde det var deres ansvar å tilfredsstille jenta, og flere hadde følt seg uthengt etter mislykkede debuter med jevnaldrende. Derfor oppsøkte de heller sex der de ikke opplevde at det var noe krav om prestasjoner, og der ingen latterliggjorde dem etterpå.

Gjest Gjest_Julie_*
Skrevet

Så trist for disse guttene da... :tristbla:

Og ennå verre er det å tenke på kjønnssykdommene som disse stakkars guttene plukker med seg fra de prostituerte - og som de vil smitte de uskyldige og intetanende kjærestene de får i kjølvannet av erfaring med de prostituerte.

Skrevet
http://www.aftenposten.no/nyheter/oslo/article2000431.ece

Er det OK at tenåringsgutter har sex med prostituerte for å kvitte seg med jomfrudommen?

Er det ikke bare positivt at de gjør det med profesjonelle som alltid bruker beskyttelse, enn med en drita full jente som kanskje blir gravid eller får en sykdom?

Nei, det er ikke greit. Synes det er synd at unge gutter føler at de må være erfarne og flinke elskere før de i det hele tatt har hatt sex. Det er vel ingen som forventer at en mann som aldri har hatt sex skal være en ekstremt god elsker.

Alternativet må vel ikke være i fylla på fest? Kan det ikke tenkes at guttene kan få seg kjærester de er glade i som de kan debutere med under forholdsvis ordnede forhold?

Skrevet
Å utnytte at man har penger på denne måten er forkastelig. Maktmisbruk, dårlig menneskesyn. Man setter sin egen nytelse over andres helse.

Hvem er det som utnytter hvem her? Hvem er det som har makta i relasjonen mellom erfaren hore og uerfaren 16 år gammel gutt?

Nei, det er *horene* som utnytter her, utnytter menns seksualdrift for å berike seg selv. De tjener seg rike på andres kåtskap og svakheter. De blir rike fordi disse mennene (og guttene) ikke er istand til å sjekke damer selv, altså utnytter de disses sosiale begrensninger. Folk på vei hjem fra byen i fylla, kan de stå å rope eksplisitte tilnærmelser til, slike situasjoner utnytter de.

Offer-perspektivet er naivt.

Gjest Forumdeltaker
Skrevet
Så trist for disse guttene da... :tristbla:

Og ennå verre er det å tenke på kjønnssykdommene som disse stakkars guttene plukker med seg fra de prostituerte - og som de vil smitte de uskyldige og intetanende kjærestene de får i kjølvannet av erfaring med de prostituerte.

Sjansen for kjønnssykdommer etter sex med prostituerte er lav. Så og si alle prostituerte krever at kunden bruker kondom.

Det er større sjanse få sykdom ved sex med en hvilken som helst jente enn med en prostituert.

Gjest =tentacle=
Skrevet
I dagens samfunn er det dessverre slik at for mange er sex med prostituerte eneste mulighet.

I dagens samfunn er vel tilgangen på vanlige gutter og jenter for sex større enn den har vært på hundrevis av år :ler:

Skrevet
Jeg synest ikke det er ok!

...Å utnytte at man har penger på denne måten er forkastelig. Maktmisbruk, dårlig menneskesyn. Man setter sin egen nytelse over andres helse...

***

Det gjør du, jeg og 99% av alle andre i dette landet hver eneste dag - bevisst eller ubevisst.

Skrevet

Greit nok at gutta slipper den fortredelig jomfrudommen når de har vært hos en prostituert, men blir de bedre som elsker av det? Jeg for min del tror ikke at sjenerte Jens på 19 som fortsatt er jomfru er den første til å oppsøke prostituerte. Men derimot kule Kurt som ønsker å ha noe å brife med tar gjerne en tur på strøket.

Alle gutta tror at alle gutta har hatt sex, mens mange av gutta aldri tør å innrømme at de ikke har hatt det. De skryter på seg mer sex enn de har hatt, de gjorde det før og de gjør det nå også.

Sjenerte Jens lærer nok mer av å ha sex med en kjæreste i trygge former når den tid kommer, alle jomfruelige gutter er nemlig ikke stygge - det finnes en god del sjenerte gutter blant dem også. Mens kule Kurt kan alt og vet hvordan han liker det og vil derfor ikke lære så mye mer.

Skrevet

Jeg ville nå iallefall heller foretrukket å ha sex med en gutt som ikke hadde debutert enda, enn en som hadde debutert sammen med en prostituert.

Gjest Mysticgirl
Skrevet
nå har jeg en liiten anelse om at flere (legge merke til "flere", ikke "alle") av de som er jomfru til de er 30 kanskje ikke er det fordi de -vil- vente, men fordi de ikke får seg noe..

min lille teori

Ja men jeg tror heller det bunner i at de sikter for høyt? Gjør de det så får de jo heller ikke seg noe?

Gjest =tentacle=
Skrevet
http://www.aftenposten.no/nyheter/oslo/article2000431.ece

Er det OK at tenåringsgutter har sex med prostituerte for å kvitte seg med jomfrudommen?

Er det ikke bare positivt at de gjør det med profesjonelle som alltid bruker beskyttelse, enn med en drita full jente som kanskje blir gravid eller får en sykdom?

Jeg hadde syntes det var dypt tragisk om min sønn debuterer på denne måten. Eller noensinne i sin seksuelle karriere bruker prostituerte, men spesielt om han starter med kjøpt partner. Jeg ville se på det som en fallit for meg som forelder.

Skrevet
Jeg hadde syntes det var dypt tragisk om min sønn debuterer på denne måten. Eller noensinne i sin seksuelle karriere bruker prostituerte, men spesielt om han starter med kjøpt partner. Jeg ville se på det som en fallit for meg som forelder.

Dette er jeg helt enig i.

Men hvis dette, som en del forskning tyder på, bunner i frykten for ikke å strekke til som "mann" i forhold til noens kriterier, bør man vel kanskje bidra til at man har et realistisk bilde i forhold til seksualiteten i parforhold?

Her tror jeg virkelig både kvinner og menn kan bidra. Menn bør være forbilder som ikke dyrker macho-idealene, og kvinner bør vel i langt større grad ta ansvaret for egen seksuelle nytelse. Og kvinner bør slutte å latterliggjøre menn når sex ikke blir som forventet. Den utleveringen som mytene vil ha oss til å tro at spesielt unge kvinner står for, er antakeligvis en viktig bidragsyter i negativ retning.

At dette tildels er en myte, hjelper ikke så mye fordi unge menn faktisk tror at unge kvinner er løsmunnet og plaprete. Og da gjelder det å "prestere" såpass at tilbakemeldingene til jenteflokken er av det positive slaget. Slik oppstår prestasjonsangsten.

Skrevet
Dette er jeg helt enig i.

Men hvis dette, som en del forskning tyder på, bunner i frykten for ikke å strekke til som "mann" i forhold til noens kriterier, bør man vel kanskje bidra til at man har et realistisk bilde i forhold til seksualiteten i parforhold?

Her tror jeg virkelig både kvinner og menn kan bidra. Menn bør være forbilder som ikke dyrker macho-idealene, og kvinner bør vel i langt større grad ta ansvaret for egen seksuelle nytelse. Og kvinner bør slutte å latterliggjøre menn når sex ikke blir som forventet. Den utleveringen som mytene vil ha oss til å tro at spesielt unge kvinner står for, er antakeligvis en viktig bidragsyter i negativ retning.

At dette tildels er en myte, hjelper ikke så mye fordi unge menn faktisk tror at unge kvinner er løsmunnet og plaprete. Og da gjelder det å "prestere" såpass at tilbakemeldingene til jenteflokken er av det positive slaget. Slik oppstår prestasjonsangsten.

Det er vanskelig å få med seg jentene på det prosjektet du beskriver over da flertallet av jentene fortsatt insisterer at det er mannen som skal jakte, nedlegge osv... Det en ting kvinner liker mindre enn storsjekkere, det er han som får stakkarstempel på seg. Han som ikke fikser denne jakten og spillet rundt flørtingen og som faktisk ender opp som 25år gammel jomfru..

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Å ha sex med jomfu gutt er deiligere enn en som kan alt!

Han tar mer hensyn og er så opptatt på å belage kvinnen at det nesten blir for mye av det gode. Når de har lært seg teknikkene så begynner de å bli sløve..Jeg ville mye heller ha hatt en jomfu enn en som hadde hatt seg med en prostituert. En 40 års gammel mannlig jomfru er mye mer fristende enn en som har feid over halve byen!

Skrevet
Å ha sex med jomfu gutt er deiligere enn en som kan alt!

Han tar mer hensyn og er så opptatt på å belage kvinnen at det nesten blir for mye av det gode. Når de har lært seg teknikkene så begynner de å bli sløve..Jeg ville mye heller ha hatt en jomfu enn en som hadde hatt seg med en prostituert. En 40 års gammel mannlig jomfru er mye mer fristende enn en som har feid over halve byen!

En 40 år gammel mannlig jomfru er garantert fet og stygg, med en frastøtende personlighet.

Det skal godt gjøres å gå i 40 år uten å få pult, nemlig.

Gjest Mysticgirl
Skrevet
En 40 år gammel mannlig jomfru er garantert fet og stygg, med en frastøtende personlighet.

Det skal godt gjøres å gå i 40 år uten å få pult, nemlig.

Hva som er frastøtende og ekkelt forbeholder jeg meg retten til å mene selv. Menn som har levd litt er veldig lekre om de har litt fett på kroppen eller ikke!

Synes også at unge gutter er vakre men dog på en annen måte ;)

Skrevet

Jeg har møtt et par 40 år gamle jomfruer i mitt liv, og tro du meg: Det er en grunn til at de er jomfruer ! Kjempestygge folk, nerder, som ikke vet noen ting om kvinner, klær, hygiene, stil, sosial oppførsel osv. Fullstendig håpløse tilfeller som garantert går i graven upult.

Skrevet
En 40 år gammel mannlig jomfru er garantert fet og stygg, med en frastøtende personlighet.

Det skal godt gjøres å gå i 40 år uten å få pult, nemlig.

Eller sosial angst, eller kresen, eller religiøs, eller lite interessert i sex, eller hatt en stor kjærlighet som ikke ville ha sex der og da osv osv.

Gjest Gjest_mann_*
Skrevet
En 40 år gammel mannlig jomfru er garantert fet og stygg, med en frastøtende personlighet.

Det skal godt gjøres å gå i 40 år uten å få pult, nemlig.

Jeg har møtt et par 40 år gamle jomfruer i mitt liv, og tro du meg: Det er en grunn til at de er jomfruer ! Kjempestygge folk, nerder, som ikke vet noen ting om kvinner, klær, hygiene, stil, sosial oppførsel osv. Fullstendig håpløse tilfeller som garantert går i graven upult.

Kan bare snakke om meg selv, jeg er midt på 30tallet, og "urørt". Den der stereotypien om at man er "garantert fet og stygg" kan jeg stikke hull på. Jeg høy og slank, og har aldri vært overvektig. Ikke kristen/støgg heller (hvilken merkelig blanding da). Hygiene eller klesstil er heller ikke noe issue.

Men det stemmer det med sosial angst, har alltid vært lite sosial, og stort sett holdt meg unna sosiale sammenhenger av alle slag. Jeg takler det bare ikke !

Ettersom årene går og du mister håp, blir terskelen høyere for å åpne seg for andre mennesker, man regner med at folk reagerer svært negativt på at man har levd ett veldig "stille liv". Det igjen gjør sjansene for å finne noen enda lavere.

Så.. hvis du ikke har "klart det" i tidlige år, er sjansen for at du blir stående utenfor samfunnet etterhvert, veldig stor. Du blir på en måte offer for normaliteten i samfunnet..

Du kan godt si at jeg er sytete, og bitter, men jeg beskriver bare min egen situasjon. Og jeg er redd for at det vil bli flere av oss etterhvert. Nåløyet for hva som er normal oppførsel blir stadig smalere, desverre..

Jeg har stor respekt for meningene dine her, Mysticgirl, men mennesker av ditt slag er nok heller sjeldent i samfunnet vårt. :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...