Gjest Gjest_Lille My_* Skrevet 20. september 2007 #1 Skrevet 20. september 2007 Er det noen som vet om disse kan kjøpes i Norge Fant de i utlandet, men blir fryktelig dyre med frakt synes jeg + at det tar så lang tid Her er link :www.magneticpoetry.com til hva jeg mener
Merneith Skrevet 20. september 2007 #2 Skrevet 20. september 2007 Jeg har kjøpt det på Norli, men har sett at mange andre bokhandlere har det. Min har forresten norske ord. Jeg anbefaler at du kjøper det orginale settet først. Jeg kjøpte utvidelsessettet -kjærlighetsord. Det settet har så lite verb og vanlige ord! Men det blir veldig kreative kreasjoner ut av det pga manglende dagligdagse ord Har lagt merke til at folk elsker å lage dikt og annet på kjøleskapet vår når vi har fest
Gjest Tweek Skrevet 20. september 2007 #3 Skrevet 20. september 2007 Lurer på om ikke du finner kjøleskapspoesi på miquet? Jeg vet ikke hvor det vi har er kjøp, men det er koselig da. Vi har kjærlighetstema og som merneith sier så blir det merkelige kombinasjoner for man kan ikke lager så mye hele setninger, men det er jo tanken som teller når jeg blir møtt med denne setningnen: sensuell hverandre laken sex
Grooo Skrevet 20. september 2007 #4 Skrevet 20. september 2007 Kjempemorsomt, men lager stygge striper i kjøleskapet når noen skal flytte ett ord fra ett sted til ett annet og ikke gidder løfte brikkene
Merneith Skrevet 20. september 2007 #5 Skrevet 20. september 2007 Hehe, ja..det blir mye sære setninger. Jeg tror ikke verbet "er" er med, men det mye brukte ordet "plysj" måtte selvsagt være med
mustapippuri Skrevet 20. september 2007 #6 Skrevet 20. september 2007 Jeg har kjøpt minepå en helt ordinær bokhandel. Har det ordinære settet og kjærlighetssettet. Når vi har hatt fest finner vi alltid mange artige setninger på kjøleskapene:)
Gjest Gjest_Lille My_* Skrevet 21. september 2007 #7 Skrevet 21. september 2007 Tusen takk alle sammen , da slipper jeg jo å dra "over there" for å få tak i dem
Bokormen Skrevet 21. september 2007 #8 Skrevet 21. september 2007 Kjøleskapspoesi er en stor slager på fest ja Jeg har forøvrig også kjøpt mine på Norli
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå