Knøttet Skrevet 20. september 2007 #1 Skrevet 20. september 2007 Føttene mine har alltid vært det første stedet jeg har begynt å fryse, men det siste året har jeg fått så kalde hender! Det er skikkelig ubehagelig, og jeg skjønner ikke hvorfor jeg har det. Jeg røyker ikke, så det kan ikke være årsaken. Noen som vet? Og i tillegg, noen som vet hvor jeg får tak i pulsvarmere disse dagene? Leste i en annen tråd at det kan hjelpe
Gjest milkyway Skrevet 20. september 2007 #2 Skrevet 20. september 2007 Pulsvarmere hjelper veldig ja Men har ikke sett dem i butikkene, eneste jeg har hatt, har jeg fått av folk som har strikket og tovet til meg..
Knøttet Skrevet 20. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. september 2007 Pulsvarmere hjelper veldig ja Men har ikke sett dem i butikkene, eneste jeg har hatt, har jeg fått av folk som har strikket og tovet til meg.. Hm! Trodde man fikk kjøpt sånn i butikken, jeg ... Får få mamma til å strikke til meg! :-D
Gjest milkyway Skrevet 20. september 2007 #4 Skrevet 20. september 2007 Yeah, da får du dem som du vil ha også :-D De gjør sikkert det, men jeg har til gode å finne dem..
Lilith Skrevet 20. september 2007 #5 Skrevet 20. september 2007 Jeg har bla kjøpt pulsvarmere på Uno, kanskje de har i år også?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå