Lund Skrevet 4. november 2007 #41 Del Skrevet 4. november 2007 Hva mener du for :slåss: :gråte: :frustrert: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kasiopeia Skrevet 4. november 2007 #42 Del Skrevet 4. november 2007 En liten update. Nå er alt handelt inn, bortsett fra glass, om jeg må, som skal til mormor og morfar og bestmor - og tykke ark som kokeboken skal printes ut på. Så tidlig har jeg ALDRI vært. Kommer jo ikke til å ha nooe å gjøre i Desember. :tunge: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kasiopeia Skrevet 4. november 2007 #43 Del Skrevet 4. november 2007 (endret) En liten update. Nå er alt handelt inn, bortsett fra glass, om jeg må, som skal til mormor og morfar og bestmor - og tykke ark som kokeboken skal printes ut på. Så tidlig har jeg ALDRI vært. Kommer jo ikke til å ha nooe å gjøre i Desember. Det var en vits. Skal nok jobbe livet av meg Endret 4. november 2007 av Kasiopeia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nausicaä Skrevet 5. november 2007 #44 Del Skrevet 5. november 2007 Julegavene er nå handlet inn til: Foreldre: Bok om fotturer i Hordaland Svigerforeldre: DVDboks - Planeten Vår Veninner: dvd + t-skjorte/armbånd Typens bror: Cd med spillmusikk De som er igjen nå er: Ekstragave til en veninne (såpe tenkte jeg) Søster til typen - MrBean bamse fra eBay Typen - armåndsur, mest sannsynlig Søster Mormor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
B.A. Skrevet 5. november 2007 #45 Del Skrevet 5. november 2007 Jeg har 25 gaver å kjøpe og er ferdig med 17 av de. Har ikke pakket inn noen av dem enda, det liker jeg å gjøre i desember. Utrolig koselig når man har julemusikk, masse stearinlys, klementiner, julebrus og pepperkaker. Gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lund Skrevet 10. november 2007 #46 Del Skrevet 10. november 2007 Har igjen 7 stk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 11. november 2007 #47 Del Skrevet 11. november 2007 Har kun mannens igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 11. november 2007 #48 Del Skrevet 11. november 2007 Har ikke kjøpt en eneste julegave enda, skal starte i morgen når lønninga kommer Prøver å få tatt en god del av gavene da. Blir ikke så vanskelig det siden jeg vet hva jeg skal kjøpe. Målet vårt er å ha kjøpt alt av gaver innen 1. des. Får se om vi klarer det da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kermit Skrevet 12. november 2007 #49 Del Skrevet 12. november 2007 Har 5 igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 13. november 2007 #50 Del Skrevet 13. november 2007 Har igjen alle! Har ikke kjøpt en eneste gave ennå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -eline- Skrevet 13. november 2007 #51 Del Skrevet 13. november 2007 Har kommet godt i gang: Mamma og pappa: TP og gresk reiseordbok Svigermor: kunstglassvase og sølvbrosje (julebursdagsgave;)) Svigers: Peer Gynt i Kairo-dvd Bestemor 1: Ullsjal Bestemor2: A&C smykke Bestefar: Lars Monsen-DVD Gudsønnen: Det var en gang et menneske og sølvskje Søstersen: Cranium (spill) Brodern: boka Design & Form og The Office - sesong 1 Svigersøs: asiatisk kokebok Sambos tante: Ullsjal Gjenstår, skal handles så fort lønna er på plass: Svigerfar: Værstasjon Svigersøs: er ikke helt sikker, men muligens treningsklær. evt gavekort. Sambo: usikker på hva... Vi har delvis avtalt å kjøpe blitz til kameraet i stedenfor dyre julegaver (også skal vi ut og spise på nyåret), men en liten ting må han jo få! Venner: skal lage ekstra julegodis + kjøpe god kaffe/te til alle sammen MÅ få gjort unna dette, for i slutten av måneden så er det jo "lov" til å begynne å høre på julemusikk og pakke inn gavene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cand.intet Skrevet 13. november 2007 #52 Del Skrevet 13. november 2007 (endret) Har vært tidlig ute i år, bestilt ganske mye på nett. Regner med at jeg blir mindre og mindre opplagt til å handle julegaver jo nærmere vi kommer jul… Er ferdig med: Mannen Mamma+ mannen hennes Pappa + kona Svigers Søster I Bror (Ste)bror (Ste)søster Svigerinne Svoger I Svoger II Svoger III Svoger IV Barnas oldemor (Mannens bestemor) Nevø I Nevø II Niese I Niese II Kompis I Bestefaren min Kompis II Mangler helt til De to guttene våre Søster II Svoger V Endret 25. november 2007 av cand.intet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 13. november 2007 #53 Del Skrevet 13. november 2007 Jeg er ganske godt i rute med julegavene og er helt ferdig med julekalenderne jeg skulle lage i år. Mangler innkjøp av julegaver til endel av samboerens familie (søsteren hans og sønnen hennes + moren hans), mine foreldre, en av barna til venninna mi og samboeren min. Vet hva sambo skal få, så den er grei. Skal også lage noen godtetrær til barna til et par kusiner. Men alt i alt er jeg godt i rute, synes jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ancalime Skrevet 14. november 2007 #54 Del Skrevet 14. november 2007 Vi har kommet ganske godt i gang; har kjøpt 14 av 26 gaver. Pluss mannen da, han kommer liksom i en gruppe for seg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lund Skrevet 17. november 2007 #55 Del Skrevet 17. november 2007 4 gaver igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sense Skrevet 18. november 2007 #56 Del Skrevet 18. november 2007 Er nesten ferdig med gavene til mine tantebarn- 8 av 9 Gaven til min mann ble ordna i dag, det samme ble gaver til barna våres Kommer nok til å kjøpe litt til til både mann og barn, men det tar jeg litt som det kommer.. Er halvveis ferdig med svigermor. Gjenstår svigerfar, min far, mannens mormor, min mormor og farmor. Det blir nok en kurv med div mat og drikke til de tre siste, som ordnes og leveres lillejulaften. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lund Skrevet 27. november 2007 #57 Del Skrevet 27. november 2007 Nå har jeg en julegave igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 27. november 2007 #58 Del Skrevet 27. november 2007 Akkurat når jeg tror jeg er ferdig med alle julegavene, så dukker det opp en ny å kjøpe til.. Og det er såklart på mannens side. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betsy Skrevet 27. november 2007 #59 Del Skrevet 27. november 2007 Eneste jeg har kjøpt er et ølglass med Liverpool på til sambo fra bikkja... Har bare ca 20 gaver igjen, tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 27. november 2007 #60 Del Skrevet 27. november 2007 Huff, har mange julegaver igjen. Men er godt igang med planleggingen, og det er jo halve arbeidet. Har bestilt et par julegaver på nettet som jeg venter på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå