Gjest Pia 30.08.08 Skrevet 19. september 2007 #1 Skrevet 19. september 2007 Jeg er så lei av å vente på telefon fra Brudesenteret! Når jeg bestilte kjolen min sa de at det skulle ta 3-4 mnd, og de skulle ringe når kjolen kom. På fredag har det gått 4 mnd, og jeg er jo bare sååååå lei av å vente!! Enn hvis de ikke har ringt før da, da? Når er det "greit" å ringe å høre hvor den blir av? Synes liksom at når jeg legger igjen 12 tusen i butikken, og har betalt halvparten på forhånd, så kan jeg godt få den til avtalt tid! Står jo ikke noe om leveringstid på hentelappen jeg fikk, heller, så har det bare muntlig. Enn hvis den plutselig kommer altfor sent da, har jeg krav på noen form for kompansasjon når jeg ikke har noe skriftlig? Angrer så sinnsykt på at jeg sa den virkelige bryllupsdatoen. Hvis hun drar datoen som unnskyldning så kommer jeg til å si at vi flyttet bryllupet fram til januar Fikk kjempedårlig service, så kjenner jeg kommer til å bli skikkelig irritert hvis kjolen kommer for sent. Uheldigvis så har jeg det med å tenne på alle plugger og
Gjest Blondie65 Skrevet 19. september 2007 #2 Skrevet 19. september 2007 Men kjære vene - ring da vel for pokker. Det er jo ikke noe som er så frustrerende som ikke å få en vare man forventer når man atpåtil har forhåndsbetalt deler av beløpet? I morgen den dag ringer du og forteller her hvordan det gikk.
Gjest Pia 30.08.08 Skrevet 19. september 2007 #3 Skrevet 19. september 2007 Men kjære vene - ring da vel for pokker. Det er jo ikke noe som er så frustrerende som ikke å få en vare man forventer når man atpåtil har forhåndsbetalt deler av beløpet? I morgen den dag ringer du og forteller her hvordan det gikk. Jammen atte Har jo ikke gått fire måneder enda jooooo....
Zero Skrevet 19. september 2007 #4 Skrevet 19. september 2007 Nå skal ikke jeg gifte meg og har ikke peiling på brudekjoler og leveringstid, men jeg syns absolutt du skal ringe. Ingen vits i å gå rundt og vente på å høre noe. Tror ingen som driver med varer stusser på at du ringer
Gjest Blondie65 Skrevet 19. september 2007 #5 Skrevet 19. september 2007 Jammen atte Har jo ikke gått fire måneder enda jooooo.... På fredag har det gått fire måneder. Det holder jo i massevis at du ringer i morgen. Sånn "hei lurte på om alt er i rute lissom ..." Det er lov, uten å føle seg helt bridezilla.
Gjest Pia 30.08.08 Skrevet 19. september 2007 #6 Skrevet 19. september 2007 Nå skal ikke jeg gifte meg og har ikke peiling på brudekjoler og leveringstid, men jeg syns absolutt du skal ringe. Ingen vits i å gå rundt og vente på å høre noe. Tror ingen som driver med varer stusser på at du ringer På fredag har det gått fire måneder. Det holder jo i massevis at du ringer i morgen. Sånn "hei lurte på om alt er i rute lissom ..." Det er lov, uten å føle seg helt bridezilla. Huff, nei kanskje bare jeg som overdramatiserer Da var det bare 2 problemer igjen å takle: 1. Mega telefonskrekk 2. Enda større brudesjappe-skrekk *grue seg*
Gjest Blondie65 Skrevet 19. september 2007 #7 Skrevet 19. september 2007 Huff, nei kanskje bare jeg som overdramatiserer Da var det bare 2 problemer igjen å takle: 1. Mega telefonskrekk 2. Enda større brudesjappe-skrekk *grue seg* Hepp hepp. Telefonskrekk vet jeg alt om. Det du skal gjøre er å fokusere på den deilige følelsen du får når du er ferdig med å snakke med dama som forteller deg at kjolen er ventet inn på fredda'n og klart at hun skal ringe deg. Så det så ...
*Lollipop* Skrevet 20. september 2007 #8 Skrevet 20. september 2007 (endret) .. Endret 3. april 2008 av Tassie
Gjest Gjest Skrevet 20. september 2007 #9 Skrevet 20. september 2007 Det er jo ett år til du skal gifte deg! Kommer ikke kjolen til å gulne da?
Branna Skrevet 20. september 2007 #10 Skrevet 20. september 2007 Det er jo ett år til du skal gifte deg! Kommer ikke kjolen til å gulne da? Det er ikke alle stoffer som gulner over tid, det er vel hovedsakelig råsilke, tror jeg (?). Min kjole har i hvert fall hengt i nesten et år, uten å bli noe misfarget av det, og den er i flere typer stoff.
Gjest Pia 30.08.08 Skrevet 20. september 2007 #11 Skrevet 20. september 2007 Det er ikke alle stoffer som gulner over tid, det er vel hovedsakelig råsilke, tror jeg (?). Min kjole har i hvert fall hengt i nesten et år, uten å bli noe misfarget av det, og den er i flere typer stoff. Mhm Hvis jeg hade hengt kjolen i vinduet, så er det jo selvsagt at den vil bli misfarga, men når den henger i mørkt skap og i kjolepose (og det ikke er råsilke) så skal det ikke være noe problem. Vet om flere som har hatt kjolen hengende i flere år etter bryllupet uten at den misfarges
Gjest Pia 30.08.08 Skrevet 20. september 2007 #12 Skrevet 20. september 2007 Har forresten ikke fått ringt idag Hvis ikke jeg tørr selv, så får jeg få kjære til å gjøre det eller no... Han er litt flinkere enn meg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå