Gjest Gjest_Elena_* Skrevet 19. september 2007 #1 Skrevet 19. september 2007 Vi er en venninnegjeng som har hatt en diskusjon gående lenge nå. Til forandring kommer vi aldri frem til en løsning, så jeg legger frem problemet her for å se om noen har nye meninger. Altså: Min storebrors kjæreste er en elegant liten dame på knappe 50 kg. Hun er smal og tynn på alle måter - bortsett fra leggene. Disse skammer hun seg så mye over at hun ALDRI har gått i skjørt uten tykke, sorte strømpebukser under! For meg ser de ikke unormale ut, men jeg vet at det plager henne utrolig mye - tenk dere et helt liv i langbukser.....!!!! Mine venninner og jeg har snakket om støttestrømper, trening, ikke-trening, kosthold uten kjøtt; én mener at dette kun kan "fikses" ved hjelp av fettsuging.....You name it - nå er vi tomme for ideer... Noen som har gode tips? Jeg har ingen planer om å tvinge dette på henne, men hun bringer det på banen ofte, og jeg vil så gjerne ha gode råd å komme med. På forhånd takk!!
Gjest Blondie65 Skrevet 19. september 2007 #2 Skrevet 19. september 2007 En time hos Trinny & Susannah? For å være litt seriøs: vi ALLE har noe vi mener stikker ut som en sår tommel og ingen andre ser det samme. Altså er det noe med vårt selvbilde som er feil. Mye kan gjøres med riktig skjørtelengde og rett type tilbehør. JA det finnes noen som har "fotballegger" og det finnes noen med store føtter og noen med ekstra lange armer etc. Men dette er naturlige variasjoner som naturen har utstyrt oss med og som vi rett og slett må leve med. En liten dame på 50 kg trenger ikke fettsuging. Det hun trenger er en stylist som kan fortelle henne hvordan hun fremhever sine positive sider og demper effekten av "fotballeggene" (som jeg er nesten sikker på er innbilt). Jeg vet at det finnes butikker/storsentere som har kjøpehjelpere som gjør akkurat det - de hjelper en til å finne sin stil og fremheve det positive/dempe det "negative". Hva med å finne en slik og spleise på dette til henne? Bergen Storsenter her i Bergen har det (og det er Olav Thon som eier, så andre Storsentere i samme kjede kan sikkert hjelpe med det samme (hun damen deres bor faktisk ikke i Bergen fast, men reiser litt rundt).
moon-flower Skrevet 19. september 2007 #3 Skrevet 19. september 2007 Jeg har også tykke legger og nett kropp. Høye hæler gjør underverker! Det aller beste er en kraftig kilehæl, og aldri sko med "stropp" høyt oppe rundt ankelen. Aldri skjørt som stopper midt på leggen. Knelangt er det beste. Og A-linjet. Litt vide, rette kortbukser, som stopper rett under kneet med en sko med kilehæl funker supert. Det hjelper å skape volum rundt lårene. Noe som ikke burde være noe problem når hun er nett av vekst.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå