RHN Skrevet 19. september 2007 #1 Skrevet 19. september 2007 Hei. fjernet p-staven min i går, etter 11 måneder bare. men selvfølgelig brukte hun 40 min på få den ut (like før hun sendte meg til ullevål sykehus). Den hadde visst flyttet på seg og satt seg fast. Men det jeg lurer på er egentlig: Er det meningen å ha så sykt vondt i hele overarmen? Er drit kvalm og svimmel :S
Amalie_85 Skrevet 19. september 2007 #2 Skrevet 19. september 2007 Jeg var ganske så øm når jeg tok ut min i noen dager, men jeg var ikke kvalm eller svimmel. Ring eventuelt legen din i morgen tidlig. Jeg hadde jo blitt nervøs, så jeg hadde ringt!
RHN Skrevet 19. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. september 2007 ja, men hun holdt på lenge da.. kan jo hende det har noe med det å gjøre, men må jo til legen uansett. ser ut som om jeg har fått noe i det ene såret :S
Amalie_85 Skrevet 19. september 2007 #4 Skrevet 19. september 2007 Vet ikke jeg! Jeg var der en time jeg! Først satt ho sprøyta, gikk å tok en annen pasient, kom tilbake og pilla litt, men satt fast så måtte ha mer bedøvelse, gikk igjen. Og kom tilbake og måtte skikkelig pille og dra og vrenge! Så jeg kan ikke helt forestille meg at det er det heller! Men hvem vet, kanskje du reagerte på noe???
RHN Skrevet 19. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 19. september 2007 vet ikke jeg.. hun gravde jo i 40 min med den tangen. så sykt vondt. men får ringe legen da Takk:)
Amalie_85 Skrevet 19. september 2007 #6 Skrevet 19. september 2007 Gjorde det vondt når hun tok den ut? Merkelig, for det skal jo ikke være sånn. Så ring legen din i morgen tidlig du! Høres ikke bra ut å være så dårlig hvertfall!
RHN Skrevet 19. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 19. september 2007 Det gjorde sykt vondt i alle fall. kjentes ut som om hun dro i benet i stedet for staven :S
Amalie_85 Skrevet 19. september 2007 #8 Skrevet 19. september 2007 jøsses. det var jo helt merkelig. jeg kjente ingen ting jeg. var jo helt bedøvd i armen! ville nok sjekka det ut ja
RHN Skrevet 19. september 2007 Forfatter #9 Skrevet 19. september 2007 fikk 3 bedøvelser, men merket mye for d.
Amalie_85 Skrevet 21. september 2007 #10 Skrevet 21. september 2007 Hvordan gikk det? Har du snakket med legen eller gikk det over?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå