Gjest Gjest_Anonym_* Skrevet 19. september 2007 #1 Skrevet 19. september 2007 Jeg har fått låne en bil av en venninne mens hun er i Syden, og her for noen dager siden parkerte jeg bilen ved et kjøpesenter, da jeg kom tilbake til bilen nektet den å starte. Sola skinte rett på bilen og det ble utrolig varmt der inne så jeg lukket opp døra såvidt det var for å få litt luft. Desverre tok vinden tak i døra og jeg rakk desverre ikke å ta tak i døra før akkurat da døra kom SÅVIDT borti bilen ved siden av. Akkurat da dette skjedde kom sjåføren av den bilen og han KLIKKET FULLSTENDIG på meg og mente at jeg hadde laget en ripe på 5-6 cm. Da jeg nektet for å ha laget ripen snudde han seg og satte fotbladet (hælen eller tåpartiet) og trykket inn blekket eller hva det heter slik at det hørtes ut som det ble en bulk. Så snudde han seg mot bilen "min"og drar sin bilnøkkel over sidervinduet "mitt"Så åpnet han døra "mi" og truet med at han burde bruke vold på meg da jeg spurte om han hadde til hensikt å slå meg. Det hele endte etterhvert med at han (som hadde 2 barn på 8-10 og4-6 år og kone i sin bil da dette skjedde) reiste sin vei og jeg gikk ut av bilen å tok registreringsnr hans og undersøkte bilen jeg låner. Det ble HELDIGVIS ikke noen ripe eller bulk, men har allikevel anmeldt ham. Har anmeldt ham for trusler om vold og forsøk på skadeverk. Har jeg gjort det rette eller er det litt for drøyt?
Gjest Pax Skrevet 19. september 2007 #2 Skrevet 19. september 2007 Du gjorde det rette, forutsatt at dette du skriver her er sant. Når han ikke kan oppføre seg mot fremmede, hvordan er han da privat? Han trenger en lærepenge.
Gjest Silmarill Skrevet 19. september 2007 #3 Skrevet 19. september 2007 (endret) For en tulling av en idiot! Håper han får svi, men det blir nok påstand mot påstand dette så lenge du ikke har noen vitner! Familien hans stiller nok ikke bak deg! Vel, det kan jo gå din vei - håper det! Litt av en vemmelig opplevelse det der! Endret 19. september 2007 av Silmarill
Gjest Gjest Skrevet 20. september 2007 #5 Skrevet 20. september 2007 Når man anmelder noen, får ikke de da navnet ditt? Tror jeg ville latt det være, har ikke lyst til å bli oppsøkt av en sånn gærning. Det å miste trygghetsfølelsen haddde ikke vært verdt det.
Gjest musikkglad Skrevet 29. september 2007 #6 Skrevet 29. september 2007 Takk for støtten dere har gitt meg. Uff ja det var en veldig vemmelig opplevelse og jeg prøver å legge den bak meg. Måtte fortelle eieren av bilen jeg lånte da jeg hentet henne på Gardermoen. Trodde hun skulle bli litt hysterisk og gå over bilen sin med en lupe for å se etter skader, men hun tok det kjempefint. Hun sa at hun ikke brydde seg om bilen i det hele tatt, det viktigste for henne var at jeg ikke var skadet på noen måte. Her snakker vi venninne. She is a keeper to me. Love you friend
Gjest Sativa Skrevet 29. september 2007 #7 Skrevet 29. september 2007 Herrejemini for en gal, gal mann. Klart du gjorde det rette, han trenger virkelig en lærepenge, den psykopaten. Stakkars familie som må forholde seg til en slik tikkende bombe
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå