Gjest Gjest_Kaia_* Skrevet 19. september 2007 #1 Skrevet 19. september 2007 Hvor mange salmer har dere som skal gifte dre i kirken? Er 3 litt mye? Isåfall hvilke har dere? Trenger litt hjelp
Gjest *marie* Skrevet 19. september 2007 #2 Skrevet 19. september 2007 Man kan godt ha tre salmer dersom man vil det. Vi har tenkt til å ha to salmer, skal også ha et par soloinnslag også,og vil ikke at sermonien blir for lang heller... Hvilke salmer vi skal ha er ikke helt bestemt,men jeg tror det i alle fall blir "Nå livnar det i lundar" (skal ha vårbryllup) Du finner i alle fall masse informasjon på kirken.no Lykke til med alle forberedelser
Liset Skrevet 26. september 2007 #3 Skrevet 26. september 2007 Hei hei Du kan ha 3 salmer ja. Om du ikke skal ha solist innslag er det ikke for mye. Men du må ha minimum 2 salmer. Vi skal ha 2 salmer: "måne og sol" og "deilig er jorden" Vi valgte 2 enkle salmer som ALLE kan. Tror det blir bra!
Gjest nextlife Skrevet 26. september 2007 #4 Skrevet 26. september 2007 Her ble det "blott en dag" og "kjærlighet fra Gud". Ville så gjerne ha "deilig er jorden", men mannen mente det var en julesang". Er helt uenig, men gav meg på det Skal ha et solistinnslag i tillegg, samt at både inn,-og utgangsmarsjer spilles med solister, slik at de tar ekstra lang tid
heike007 Skrevet 26. september 2007 #5 Skrevet 26. september 2007 Hvor mange salmer har dere som skal gifte dre i kirken? Er 3 litt mye? Isåfall hvilke har dere? Trenger litt hjelp Vi hadde tre salmer i kirka i tillegg til en solosang ("You raise me up") og en ekstra tekstlesning (fra "Profeten"). Salmene var "Måne og sol", "Kjærlighet er lysets kilde" og "Guds godhet sang i sinnet". Verken vi eller gjestene syns det var mye.
Liset Skrevet 26. september 2007 #6 Skrevet 26. september 2007 Vi (eller mest jeg...) var veldig usikker på deilig er jorden. Den synges jo mest i juletider. Men etter og ha lest teksten til den fant jeg ut at vi går for den (den er jo nydelig da!).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå