Gå til innhold

Hermorider...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ikke lett og spørre folk om råd ang det emne nei :sjenert: men lurer på om dere som har hatt problemer med det ble kvitt det fort,,,evtn hvordan,jeg gruer meg for hver gang jeg skal bommelom for å si det sånn,,,har smørt på en krem som skal være for hermorider,men syns ikke det hjelper noe særlig.. :gråte:

Er veeeldig takknemlig for gode råd og tips....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv med en salve som heter xylocaid... Den bedøver litt, så er det lettere å bommelomme... Er viktig at du IKKE presser når du lager stort, for det gjør det bare verre...En god idé er å vaske deg nedentil etter du har vært på do, og så kan du prøve å dytte dem inn, hvis de sitter på utsiden. Lykke til, håper det ordner seg, for jeg vet det er kjempevondt! :klemmer:

Gjest ukjente meg
Skrevet

Hemorroider er kjipe greier. Har hatt flere gjennom mitt unge voksenliv. Kliner med disse kremene, vet ikke helt om det hjelper. Smertene forsvinner etterhvert, men hemorroidene henger liksom fortsatt der på utsida... Nå ser jeg ut som en liten, ekkel drueklase der bak, og jeg vet nesten ikke hvor rumpehullet mitt er inni der....

Det er ekkelt å bommelomme og ubehagelig å tørke seg, og det er ikke så lett å bli helt ren heller, må alltid vaske meg eller dusje etterpå.

Men jeg skal operere bort drueklasen. De heiser visst bare hele greia inn i endetarmen igjen og syr/stifter fast, hehe, sånn at rumpehullet blir normalt igjen.

Så det er håp. Jeg gruer meg litt, men håper at det blir bra igjen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...