Nikki Skrevet 3. april 2003 #1 Skrevet 3. april 2003 Hei alle sammen. Så på kalenderen i går at det er jo bare 4 måneder til vi skal til pers jo... Hjelp hvor fort tiden har gått. Hade ikke trudd det når vi bestemte datoen våren i fjor... Men det nærmer seg. :D Jeg lurer på hvor langt har dere kommet i planleggingen? Tenkte det kunne være kjekt med en litt oppdatering... Dette har vi gjort: Bestilt kirke Ordnet med Organist Funnet solist til kirken Bestilt lokale Bestilt mat Forloverene er ordnet selvsagt Toastmaster har vi ordnet Kjolen er kjøpt. Undertøy til meg er kjøpt (men det er for stort, bestile det fra USA, håper jeg kan sy det inn, det er et korsett) Sko til både meg og min kjære er kjøpt. Serveringshjelp er ordnet Bartender har vi ordnet Fotograf er bestilt Har bestemt en av to salmer, samt solistinnslagene Inngangsmarsj og utgangsmarsj er bestemt Ordnet skyss til kirken og fra kirken, skal ha hest og vogn hvis været tillater det. Overnatting til gjestene er ordnet. Brudebuketten er funnet, men ikke bestilt Frisør er ordnet Leie av Jaquette til min kjære er under arbeid Invitasjonene er sendt ut Bryllupskake er bestilt Ønskeliste er lagt ut på Glassmagasinet, Tilbords og KG Pakkeåpnere er bestemt Frisør til forlover og brudpike er bestilt. Tror det var det vi hadde fått ordnet. Dette må vi ordne: Drikkevarer Bestille borddekorasjoner og brudebukett samt knapphullsblomster Kjøpe strømper, noen som anbefaler noe spes. merke? Lage bordkort Sette opp bordplassering Ordne kirkeprogram Ordne med kaker kjøp inn til pynting av middagsbordene... Bestile gifteringer Kommer ikke på noe mer... Noe glemt?????
Tvilling76 Skrevet 4. april 2003 #2 Skrevet 4. april 2003 Vi gifter oss ikke før 9. august, men henger meg på her likevel... Dette har vi gjort: Bestilt kirke Funnet solist til kirken Bestilt lokale Bestilt musikk til festen Forloverene er selvsagt klare Bestilt bryllupsreise Toastmaster Kjolen er på plass Undertøy til meg Sko til meg Fotograf er bestilt Inngang-/utgangsmarsjer Transport Leid klær til min kjære Pakkeåpnere Sendt ut invitasjoner (de gikk denne uken) Bestilt frisør (klipping av sambo, oppsett av hår for brud og forlover) Bestilt overnatting til bryllupsnatten Bestille dansekurs Dette må vi ordne: Fastsette meny (menyen på restauranten er ikke klar før i midten av april) Ordne med organist Bestemme bryllupskake (ordnes av restauranten) Legge ut ønskeliste Sende inn nødvendige papirer Bestille borddekorasjoner og brudebukett samt knapphullsblomster (dette skal sambo gjøre så jeg har ikke anelse om dette er gjort) Kjøpe strømper Kjøpe sko til sambo Lage bordkort Sette opp bordplassering Ordne kirkeprogram Ordne med kaker Bestile gifteringer Bestemme salmer Diverse innkjøp (engangskamera til å ha på bordet), film til videokamera (2 stk som skal filme vielsen) Jeg tror det var det jeg.
zeta5 Skrevet 4. april 2003 #3 Skrevet 4. april 2003 Dere ligger godt ann !!! Ligger mye bedre i rute enn det jeg gjør! imponert :D
Tvilling76 Skrevet 4. april 2003 #4 Skrevet 4. april 2003 Dere ligger godt ann !!! Ligger mye bedre i rute enn det jeg gjør! imponert :D Sambo er en ivrig deltaker i planleggingen.
Gjest stardust Skrevet 5. april 2003 #5 Skrevet 5. april 2003 Dere ligger imponerende godt an. Jeg gifter meg 9. august og sliter adskillig mer enn det dere gjør. :oops: Kan dere kanskje gi meg tips på salmer og inn- og utgangsmarsjer? Så ut som dere hadde det klart...
Furstina Skrevet 5. april 2003 #6 Skrevet 5. april 2003 Oj vad ni har ordnat... Jag kan inte låta bli att läsa denna tråden. Vi gifte oss 2 augusti förra året och firar vår första bröllopsdag när ni gifter er. För ett år sen var inte ens vårt bröllop planerat. Min man friade i mitten av april och vi hann få ihop allt för vårt drömbröllop. Det är gott om tid kvar, det ordnar sig.
Gjest Anonymous Skrevet 6. april 2003 #7 Skrevet 6. april 2003 Her går det litt i "rykk og napp" ... Dette er ordnet til nå: *kirke *forlovere *kjole *lokale *fotograf *frisør *invitasjoner (blir postet i morgen) *overnatting Tror dett var dett.... Hilsen Tussi1 (ikke innlogget)
Power Skrevet 7. april 2003 #8 Skrevet 7. april 2003 Må si folk har stått på... Vi gifter oss 16.august, og dette har vi rukket å ordne: Forlovere Toastmaster Kirke Lokale (restaurant) Fotograf Kjole Klær til brudgom Invitasjoner er laget, men ikke sendt ut Organist Transport fra kirke til fotograf Transport for gjestene fra kirke til selskapslokale Dette står igjen å ordne: Sko, strømper og undertøy til brud Skjorte og sko til brudgom Brudebukett og knapphullsblomster (men har alliert meg med en som skal lage) Musikk til festen Bestemme inngangs- og utgangsmusikk i kirka, samt salmer Ordne med formelle papirer Lage bordkort, kirkeprogram og sanghefte Bestemme meny Bestille frisør til brud og forlover Bestemme gaveoppakkere Og sikkert tusen ting til... Vi har kanskje ikke ordnet med like mye som de andre her, men vi føler likevel at vi har gooood tid enda... Lykke til, alle augustbruder!
Tvilling76 Skrevet 7. april 2003 #9 Skrevet 7. april 2003 Dere ligger imponerende godt an. Jeg gifter meg 9. august og sliter adskillig mer enn det dere gjør. :oops: Kan dere kanskje gi meg tips på salmer og inn- og utgangsmarsjer? Så ut som dere hadde det klart... Inn- og utgangsmarsjer finner du her. Det var jo nesten den enkleste. Tok oss 1 minutt å bestemme. Vi går for Wagner og Mendelssohn. Føler liksom at det ikke blir et skikkelig bryllup uten. Salmer derimot er det verre med. Noen som har noen gode forslag?
Nikki Skrevet 7. april 2003 Forfatter #10 Skrevet 7. april 2003 Hei. Vi har valgt Kjærlighet fra Gud og Gud velsigna desse to. Den siste er vi usikre på pga at det er få som kan den... Men som jeg sa til min venninne som også gifter seg i år så er det ikke salmene folk husker best. Velg salmer som dere vet de fleste kan. Det er mitt beste tips.
Gjest Anonymous Skrevet 7. april 2003 #11 Skrevet 7. april 2003 Oj, Oj.... :o Dere har kommet LANGT, og lenger enn langt enn oss. Vi gifter oss 2.august. Stresser ikke med noen ting, og tar for oss en ting av gangen. Har så langt fikset følgende; kjole til meg frisør/sminkør/negler kirke lokale og mat alkoholen til baren kommer kjørende over grensa med jevne mellomrom bordkort - har alt jeg trenger, må bare ha tid til å ordne de invitasjoner holder vi på med nå bryllupsnatten - overnattingen er i boks bryllupsreisen musikk forlovere nesten i mål med gjestelisten fotograf Phu! Ja, vi har kanskje fått litt i stand, men ikke alt. Er jo litt koselig å planlegge litt også, da. MASSE LYKKE TIL
Gjest Helenius Skrevet 7. april 2003 #12 Skrevet 7. april 2003 Vi gifter oss 16. august, og føler at vi har all verdens med tid... Vi har: Kirke/prest/organist Sted (som ordner middag/drikke/bordpynting etc) Forlovere Fikset fotograf Klær til begge Bestilt laging av bukett (men ikke bestemt buketten!) Begynt å lage invitasjoner Gjestelisten er klar Frisør er nesten booket Vi får forhåpentligvis låne bil Kaker satser jeg på at går i orden Pianokomp til sangene Hm... det så så lite ut, og det stemmer sikkert! Så har vi sikkert igjen en hel masse, pluss enda mer som vi ikke har tenkt på engang. Toastmaster (er forespurt, men har ikke bestemt seg) Blomsterdekorasjoner (naboer kommer heldigvis løpende og sier de vil gi bort alle hageplantene sine, helt topp!) Sko til ham Undertøy til meg Morgengaver Bordkort/sanghefter/meny Jeg skulle nesten ønske det ikke var så lenge til, sånn at jeg kunne begynne å ordne litt mer. Det er liksom en del det ikke er vits i å starte på enda. Tror jeg, da? :-)
Smashing Skrevet 9. april 2003 #13 Skrevet 9. april 2003 Jeg blir nesten litt "redd" når jeg leser alt dere har ordnet... Vi har ordnet dette: Kjole til meg Sjakett til han Invitasjoner Toastmaster (skal spørre, er litt treig...) Lokale Meny Kirke Bil (hopefully, det er svigers som skal ordne det Mazda mx 5 drit rå altså!) Brudepike (min lillesøster, stor etterpå klatt..) Forlovere Solist til kirken (forloveren min ville det faktisk, det var kjempe gøy!) Fotograf Ja, tor det var alt. Det er så sinnsykt mye å huske på altså. Er jo ikke ferdig med alt. Skal i bryllup i helgen, får se da om jeg får noen nye tips. Lykke til alle 2.august bruder. Jeg gleder meg!!!!
gleder meg! Skrevet 9. april 2003 #14 Skrevet 9. april 2003 Ja, hvor langt har vi kommet... Det lurer vi vel på litt selv og... Men, endel er ihvertfall i boks... Kjolen min og klærne hans er kjøpt (men, jeg mangler underskjørt og sko) Kirken og festlokale er bestilt Toastmaster er ordnet Solist i kirken og tekstlesere Har ikke fått svar fra presten som vi helst vil ha... Fotograf er bestilt det samme med frisør Bestemt inngangs- og utgangsmarsj, og salmer til kirken Skyss er i orden Bryllupsreisen er bestilt, gleder oss vanvittig!!! Invitasjonene er klare til å bli sendt ut... Forloverne er selvsagt klare... Cateringselskap er bestilt, men meny ikke bestemt...
Nikki Skrevet 29. april 2003 Forfatter #15 Skrevet 29. april 2003 Nå har vi vært hjemme i Trøndelag og fått gjort unna en del ting igjen. Dette er det vi har ordnet på den uka som vi var hjemme: Leiet jaquette til min kjære Snakket med kjøkkenet ang middagen og sjenkebevilgning Vært hos fotografen og bestilt bilder til dagen. Bestilt brudebukett og bordpynt. Kjøpt inn til bordkort og de er snart ferdige. Det eneste som mangler er navn på gjestene. Jeg har fått syd inn korsettet mitt (og sender en stor takk til min mor ) Kirkeprogrammet er ferdig. Trenger bare å printe de ut. Vi ordner det selv. Planlegging av pynting av bord er avklart. Vi skla bruke Martha liljer som ligger utover på steinplater sammen med eføy og gulltråder. Ble kjempefint. Det var vel det hele. Er det noe som er glemt????? Si ifra hvis dere kommer på noe som er viktig og som jeg ikke har fått med meg.... Please...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå