Gjest Linn24 Skrevet 19. september 2007 #1 Skrevet 19. september 2007 Jeg har ringt litt rundt nå, og fått pris på: A4 kr 490,- 12 stk 13x18 cm 4.700,- og 24stk 13x18 cm 5.200,-
Gjest Gjest Skrevet 19. september 2007 #2 Skrevet 19. september 2007 6000 kroner. Det var kun fotograferingen. Syns det var en bra pris siden fotografen var med i 5 timer eller noe sånt. Fra jeg var hod frisøren til middagen startet. Det skal også nevnes at vi fikk han rimelig siden mannen kjenner han. Så han var kanskje ikke en akkurat billig fotograf i utgangspunktet. Uansett er fotograferingen det siste jeg villet spare på i forb. med bryllup. Det er disse bildene man skal se på resten av livet og tenke tilbake på dagen med... Det er utrolig mange dårlige fotografer der ute, så ta en titt på utstillingen deres før dere i det hele tatt spør om priser...
Gjest Linn24 Skrevet 19. september 2007 #3 Skrevet 19. september 2007 6000 kroner. Det var kun fotograferingen. Syns det var en bra pris siden fotografen var med i 5 timer eller noe sånt. Fra jeg var hod frisøren til middagen startet. Det skal også nevnes at vi fikk han rimelig siden mannen kjenner han. Så han var kanskje ikke en akkurat billig fotograf i utgangspunktet. Uansett er fotograferingen det siste jeg villet spare på i forb. med bryllup. Det er disse bildene man skal se på resten av livet og tenke tilbake på dagen med... Det er utrolig mange dårlige fotografer der ute, så ta en titt på utstillingen deres før dere i det hele tatt spør om priser... heldiggris vi fikk beskjed av det ene stedet at hvis vi skulle ha med fotografen fram til middag, så må vi ut med den nette sum av 20.000 kr. uaktuelt for vår del. gjestene tar nok bra nok med bilder de også. dessuten kommer det en som er amatørfotograf, og en som er fotograf i media. så begge de er flinke til å ta bilder.
mowgli Skrevet 19. september 2007 #4 Skrevet 19. september 2007 Vi brukte en pressefotograf og betalte kr. 3500,-. Han tok bilder i kirken og en session etterpå på 2 timer. Vi fikk alle bilder på CD med alle rettigheter og kan dermed bestille hvilke bilder vi vil hos hvem vi vil.
Marge Skrevet 20. september 2007 #5 Skrevet 20. september 2007 6000 kr for 20 prøvebilder, husker ikke størrelsen. Da er det kun en session etter vielsen.
Kykkelikokos Skrevet 20. september 2007 #6 Skrevet 20. september 2007 Vi betalte 6500kr for et medium stort album med ca 15 bilder i (husker ikke eksakt antall) + 25 inkluderte takkekort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå