Gjest Gjest Skrevet 19. september 2007 #1 Del Skrevet 19. september 2007 jeg har lappen fra før, og kunne tenke meg å ta lappen til minibuss også, i forbindelse med jobb etc. så, er det vanskelig? er det dyrt? takker for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2007 #2 Del Skrevet 3. oktober 2007 ingen som har tatt lappen til minibuss her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tira Skrevet 4. oktober 2007 #3 Del Skrevet 4. oktober 2007 Nå er det noen år siden jeg tok minibusslappen, men den gangen betalte jeg ca kr 3000,- Da var det en del repetisjon av trafikkregler, jeg måtte ha noen kjøretimer, og jeg måtte pinadø lære meg å legge hurtigkjetting på bilen Det hele gikk utrolig glatt, men jeg må innrømme jeg fikk litt sjokk da jeg kom til min første kjøretime og så den stooore minibussen (16 seter og den var så stor at jeg sto oppreist inne i bilen) jeg skulle kjøre. Det gikk forbausende greit, og var faktisk enklere enn jeg trodde! Som sagt nå er dette noen år siden, så pris og regler for opplæring har nok forandret seg noe. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2007 #4 Del Skrevet 9. oktober 2007 ok, takk for svar! ser litt mørkt på det her, for jeg vet ikke om jeg kan alt som står på papiret, liksom. men man må vel ikke ta en ny teoriprøve, eller? og lukeparkering, det kan jeg ikke, selv med min lille bil.. men ellers er jeg en god bilist altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 9. oktober 2007 #5 Del Skrevet 9. oktober 2007 Jeg tok det for noen år siden, men husker ikke hva det kostet. Man trenger ny teoriprøve, basert på teori vedrørende minibusskjøring. Jeg hadde dessuten noen få kjøretimer og under oppkjøring måtte jeg legge på kjetting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pludre Skrevet 9. oktober 2007 #6 Del Skrevet 9. oktober 2007 Hei Er da ikke vanskelig å kjøre minibuss, jeg har en selv, en Caravelle, og den er ikke spesielt stor. Jeg tok ikke lappen på minibuss men stor buss, og da var overgangen større, fra liten bil, til enorm stor buss, men det gikk da bra, og har kjørt buss i snart 10 år nå.... Så dette fikser du helt sikkert, bare ta kontakt med en kjøreskole, og be om en prisforespørsel. Lykke til !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hexagon Skrevet 19. februar 2009 #7 Del Skrevet 19. februar 2009 Dytter på denne. Noen som har noe å bidra med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jarl Skrevet 30. april 2009 #8 Del Skrevet 30. april 2009 Dytter på denne. Noen som har noe å bidra med? Det koster rundt 12000,- for kurset jeg tar, eller 20000 for minibuss med henger hos Agder Storbilskole. Det er egen teori og noen få praktiske kurs og to kjøretimer. Mvh, Jarl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå