Gjest Linn24 Skrevet 18. september 2007 #1 Skrevet 18. september 2007 så mye man lurer på ang dette med bryllup. :klø: da er det godt å ha dere jenter. hvor lang tid i forveien begynner dere å lage innbydelser, bordkort etc? det er jo masse jobb med det, så kanskje greit å starte litt tidlig. tar jeg helt av hvis jeg begynner sånn smått nå? det er ca 11 mnd til bryllupet. det blir ca 60 gjester, så det tar jo litt tid å få laget det. og ang kirkeprogram: lager dere det selv, eller får dere det trykt?
LilleSolstråle Skrevet 18. september 2007 #2 Skrevet 18. september 2007 Vi skal gifte oss 17.januar 2009,og så fort jeg får råd (sitter med studieutgifter nå,så det blir vel sånn i november/desember tenker jeg... ),så skal jeg begynne med innbydelsene. Vi skal riktignok sende innbydelser litt tidlig,siden bryllupet er så tett opp mot jul (I tillegg skal forloveren og jeg ha en kveld hvor vi kjøper inn litt diverse og prøve oss ut med forskjellige ideer,utenom det jeg egenlig har planlagt. Bare sånn for å se at jeg ikke angrer:)). Men syns uansett ikke 11 måneder før er for tidlig å begynne. Dere skal jo trossalt sende dem ut litt før dagen Angående kirkeprogram så kommer vi til å ordne de selv. Syns det er like greit og sparer litt på det
Gjest Linn24 Skrevet 18. september 2007 #3 Skrevet 18. september 2007 Vi skal gifte oss 17.januar 2009,og så fort jeg får råd (sitter med studieutgifter nå,så det blir vel sånn i november/desember tenker jeg... ),så skal jeg begynne med innbydelsene. Vi skal riktignok sende innbydelser litt tidlig,siden bryllupet er så tett opp mot jul (I tillegg skal forloveren og jeg ha en kveld hvor vi kjøper inn litt diverse og prøve oss ut med forskjellige ideer,utenom det jeg egenlig har planlagt. Bare sånn for å se at jeg ikke angrer:)). Men syns uansett ikke 11 måneder før er for tidlig å begynne. Dere skal jo trossalt sende dem ut litt før dagen Angående kirkeprogram så kommer vi til å ordne de selv. Syns det er like greit og sparer litt på det du har helt rett, vi skal jo det. vi gifter oss i aug, og regner med å sende ut innbydelsene des/jan. SHIT!!!! da har jeg brått ikke så himla god tid allikevel. vi sender det så tidlig grunnet det er i sommerferien. (fellesferien også tror jeg) + at det er en god del som kommer fra danmark, så kan være greit å få ordnet med evnt overnatting på hotell. jeg får få my best girl til å hjelpe meg. dessuten er ho aktivitør og er utrolig kreativ.
LilleSolstråle Skrevet 18. september 2007 #4 Skrevet 18. september 2007 skal du sende ut i des/jan er det bare å komme i gang ja Litt usikker på når vi bør sende ut jeg nå :klø: Jeg tenker a det er i 2009,så det er så lenge til,men det er jo faktisk bare 1 år og 3 måneder.. Bør vi sende ut innbydelsene sånn ca 6 måneder i forveien?
Gjest Linn24 Skrevet 18. september 2007 #5 Skrevet 18. september 2007 skal du sende ut i des/jan er det bare å komme i gang ja Litt usikker på når vi bør sende ut jeg nå :klø: Jeg tenker a det er i 2009,så det er så lenge til,men det er jo faktisk bare 1 år og 3 måneder.. Bør vi sende ut innbydelsene sånn ca 6 måneder i forveien? tror det er ganske vanlig med 2-4 mnd før bryllupet. men det skader jo ikke å sende de ut før. så 6 mnd er jo en passende tid det. og med tanke på at det er ved juletider også. herregud, vi sender de ut 7-8 mnd før ant. men jeg syntes det er helt greit jeg siden mange bestiller ferie tidlig.
skogis Skrevet 19. september 2007 #6 Skrevet 19. september 2007 Hei. Vi hadde tenkt å sende ut våre innbydelser i starten på april. Bryllupet skal være i slutten av Juli. Innbydelsene skal vi lage selv,dvs min forlover og jeg skal ha en kosekveld med saks,lim,vin og gode ideer.
Gjest Gjest Skrevet 19. september 2007 #7 Skrevet 19. september 2007 Innbydelsene skal vi lage selv,dvs min forlover og jeg skal ha en kosekveld med saks,lim,vin og gode ideer. Håper du skal gifte deg med en kvinne!? Ingen andre som ville kalle slikt en kosekveld, kun plikt pes.
skogis Skrevet 19. september 2007 #8 Skrevet 19. september 2007 Håper du skal gifte deg med en kvinne!? Ingen andre som ville kalle slikt en kosekveld, kun plikt pes. Skal gifte meg med en mann ! Men min beste venninne og forlover har selv foreslått at vi skal ta en jentekveld og lage dette sammen da hun er den kreative... Vet dette blir en kjempe hyggelig kveld med masse tull og latter samt at vi mest sansynligvis vil få til noen fine innbydelser. Så vet at hun ikke ser på dette som en kjedelig plikt,syntes det er trist hvis din/andres forlovere ser på slike oppgaver som plikt pes. Da hadde jeg heller takket nei enn å gå rundt å irritere med over å måtte ha deltatt!!
Gjest Blondie65 Skrevet 19. september 2007 #9 Skrevet 19. september 2007 du har helt rett, vi skal jo det. vi gifter oss i aug, og regner med å sende ut innbydelsene des/jan. SHIT!!!! da har jeg brått ikke så himla god tid allikevel. vi sender det så tidlig grunnet det er i sommerferien. (fellesferien også tror jeg) + at det er en god del som kommer fra danmark, så kan være greit å få ordnet med evnt overnatting på hotell. jeg får få my best girl til å hjelpe meg. dessuten er ho aktivitør og er utrolig kreativ. Men kan du ikke invitere de som kommer fra Danmark på forhånd da? Slik at de kan nyte godt av tidlig bestilling av billeter og sånt? Så kan de heller få den formelle innbydelsen senere?
Gjest Linn24 Skrevet 19. september 2007 #10 Skrevet 19. september 2007 Men kan du ikke invitere de som kommer fra Danmark på forhånd da? Slik at de kan nyte godt av tidlig bestilling av billeter og sånt? Så kan de heller få den formelle innbydelsen senere? jo, det kan vi jo egentlig gjøre. vi får bare se hva vi finner ut av.
Gjest Linn24 Skrevet 19. september 2007 #11 Skrevet 19. september 2007 Håper du skal gifte deg med en kvinne!? Ingen andre som ville kalle slikt en kosekveld, kun plikt pes. tror egentlig ho leste feil her jeg skogis. leste sikker forloveden, og ikke forlover`n men frekk var ho da.
skogis Skrevet 19. september 2007 #12 Skrevet 19. september 2007 tror egentlig ho leste feil her jeg skogis. leste sikker forloveden, og ikke forlover`n men frekk var ho da. Jeg regnet med det jeg også ,men greit å svare henne! men egentlig en unødvendig komentar- folk får gjøre som de vil.....
Gjest Linn24 Skrevet 19. september 2007 #13 Skrevet 19. september 2007 Jeg regnet med det jeg også ,men greit å svare henne! men egentlig en unødvendig komentar- folk får gjøre som de vil..... kunne ikke vært mer enig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå