Gå til innhold

vondt i brystet

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har i en liten periode hadd vondt i det ene brystet,(kun et lite område på "toppen" av brystet) i går var det hele tiden mens jeg var på jobb, i dag har jeg ikke merket noe. Har en jobb der jeg til tider bærer tungt og mye. gjorde det både i går og i dag. Kan dette være noe annet en feks k....? (klarer ikke skrive det ordet)

Videoannonse
Annonse
Gjest =tentacle=
Skrevet

Kreft viser seg sjelden som smerte i en del av brystet. Det er sannsynlig at det er musklene under brystet som spiller deg et puss. Er du bekymret, bestill time hos legen for undersøkelse. Er du ofte bekymret for kreft eller andre alvorlige sykdommer, er det også nyttig å bestillle time hos legen.

Skrevet

Jeg hadde noe lignende - det varte i månedsvis og jeg fikk til slutt mammografi og ultralyd 'for sikkerhets skyld' som legen sa (egentlig var det vel mest for at jeg skulle få ro ang brystkreft, siden jeg har hatt det i familien), og det var ingenting der. Antagelig var det noe muskulært.

Det er riktig som tentacle sier at kreft vanligvis ikke kan kjennes som en lokal smerte i brystet - da bør man være mer obs på kuler og sånt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...