Frk Johansen Skrevet 18. september 2007 #1 Skrevet 18. september 2007 Jeg er steril, reagerte voldsomt på p-piller etter fødslene. Nå har jeg fått syklus på 27-28 dager. Det er mange år siden jeg steriliserte meg men tidligere har jeg ligget på 30-32 dager. Har ingen mellomblødninger eller noe så alt er nok normalt. Synes 27 og noen ganger 26 dager er utrolig kort, går regelmessig og sjekker underlivet så alt er fint. Nå får jeg perioden min på fredag eller lørdag og det passer meg dårlig. Er det noen som har tips på å utsette mensen noen dager uten hormonpreparater? Har brukt Primolut en gang men vil helst unngå dette av hensyn til husfreden Noen som har samme problem? Og noen som har en løsning?
Gjest 855010 Skrevet 18. september 2007 #2 Skrevet 18. september 2007 Nei, dessverre. Kun hormoner kan brukes til det.
Frk Johansen Skrevet 18. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. september 2007 Nei, dessverre. Kun hormoner kan brukes til det. Ingen naturpreparater altså
Gjest samme gjest Skrevet 18. september 2007 #4 Skrevet 18. september 2007 Ingen naturpreparater altså Nei. Heldigvis, ville jeg sagt. Syklusen er styrt av hormoner, og hvis det fantes et naturprodukt som kunne forstyrre denne naturlige prosessen..så ville preparatet hatt skumle bivirkninger av en annen verden!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå