Gjest Gjest_t-schnuppa_* Skrevet 18. september 2007 #1 Skrevet 18. september 2007 Jeg er ganske så fornøyd selv:)
Lilywhite Skrevet 18. september 2007 #4 Skrevet 18. september 2007 Koselig å lese Høres ut som en bra dag, til tross for et par små uheldige situasjoner, som at kaken ble litt ødelagt... Fine bilder, sønnen deres er jo bare nydelig
Gjest Gjest_t-schnuppa_* Skrevet 18. september 2007 #5 Skrevet 18. september 2007 Koselig å lese Høres ut som en bra dag, til tross for et par små uheldige situasjoner, som at kaken ble litt ødelagt... Fine bilder, sønnen deres er jo bare nydelig Tusen takk for d:) Han er bare en skikkelig hjerteknuser!
Amalie_85 Skrevet 18. september 2007 #6 Skrevet 18. september 2007 Mange som gifter seg i onsøy kirke, men fint der da Fin repotasje, jeg tror til og med jeg har sett deg før
Gjest *marie* Skrevet 18. september 2007 #7 Skrevet 18. september 2007 Dere ser kjempefine ut Og ikke minst ser det ut som dere hadde en kjempemorsom fest Hviken solist brukte dere? Skal gifte meg i Moss 26 april og har foreløpig ikke funnet noe solist.
Saeria Skrevet 19. september 2007 #8 Skrevet 19. september 2007 Så koselig det var å lese om dagen deres!
Gjest Gjest Skrevet 19. september 2007 #9 Skrevet 19. september 2007 Dere ser kjempefine ut Og ikke minst ser det ut som dere hadde en kjempemorsom fest Hviken solist brukte dere? Skal gifte meg i Moss 26 april og har foreløpig ikke funnet noe solist. Hei! Vi brukte en bekjent av mannen min:)
Mistyen Skrevet 19. september 2007 #10 Skrevet 19. september 2007 Tråden er ryddet og delt i hht våre regler. Resten av tråden finner dere her http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=293978 Camilla (mod)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå