Gå til innhold

Makadi palace


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Er det noen som har vært på makadi palace, Egypt i juletider?

Vi skal reise dit i jula og det hadde vært fint å få vite litt om hvordan det er der, temperatur, mat.o.l :o) :love:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvilket reisebyrå skal dere reise med? Har også sett på dette stedet, ser fantastiskt ut!

God tur

Ska reise med ving 18.desember... ja ikke sant, det så skikkelig flott ut :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg var på Makadi Palace nyttår ifjor, det var egentlig litt suffende kaldt. Satt ikke en kveld ute uten olajakke. Badet bare litt i sjøen for det var ikke så varmt på land at man ble varm. Grunnen til at det var kjølig var at det blåste og jeg tror det pleide å være sånn men reiselederen sa det hadde vært varmere uken før så det kan sikkert bli bra også!

Regner med dere skal være på All-nclusive? Vi var det og maten var helt fantastisk, husk at du kan gå på alle restaurantene på området der, tror vi telte til 13 steder å spise og maten var fin.

Nyttårsaften måtte vi riktignok forhåndsbestille bord og sjampagne, egentlig temmelig teit opplegg og sjampisen smakte ugh! Men men...

Flyplassen i Hurgada var nok til at jeg ikke kommer til å dra på ferie til Egypt igjen, makan til skriking og køgåing har jeg aldri opplevd.

Håper ikke jeg skremmer deg helt nå, ønsker dere god tur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moder`n og Fader`n bor alltid der når de er i Egypt. De har vel vært der en 6-10 ganger. De stortrives hver gang. Forelska seg skikkelig i stedet.

Men de reiser litt tidligere enn det du skal så det er fortsatt deilig og varmt. (Mars og oktober)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...