Gå til innhold

Kviser på rompa!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Dette er helt utrolog frustrerende! Jeg er ei jent ei slutten av 20 åra som ikke er plaget med uren hud ellers på kroppen. Men, i det siste har jeg merket at jeg har en del små kviser på ROMPA (av alle plasser). Det er skikkelig ekkelt og jeg vet ikke hvorfor de har kommet eller hva jeg skal gjøre for å kvitte meg med de. I dag oppdaget jeg tilogmed en etor en som er på vei, midt på pompeballen.

Det aller værste med dette er at jeg har nettopp blitt kjæreste med den flotteste, kjekkeste mannen, men vi sees skjeldent. Han har enda ikke sett min store skrekk... I helgen skal jeg møte han og han sa han skulle gi meg deilig massasje... Hva om han nærmer seg rompa mi når jeg ligger der på rygg. Gruer meg skikkelig!!! Uff, dette høres kanskje bare dumt ut, men er det en måte å fjærne kviser på i full fart??

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_kviselure
Skrevet

Ikke så veldig mye å gjøre det dessverre. Det kan være nupper som er en allergisk reaksjon på vaskemidler, men ellers er god hygiene og tålmodighet de eneste rådene jeg kan gi. Var mye plaget med kviser på rumpen i tenårene, og plutselig forsvant de. Om jeg kan komme med noen tips kan eis gel (selges på apotek) hjelpe ganske mye med å tørke dem ut. Det beste er dog å bare la dem være i fred. Om man piller og prøver å sprekke dem blir de mye verre.

Gjest Gjest_Mann_*
Skrevet

Han kommer ikke til å bry seg. Alle har en kropp og dette er ikke noe man har kontroll over.

Skrevet
Uff, dette høres kanskje bare dumt ut, men er det en måte å fjærne kviser på i full fart??

Og dette høres kanskje rart ut, men prøv sånn dildo-rensemiddel som du får kjøpt på kondomeriet, det desinfiserer og tørker ut nupper og kviser på kroppen :) Kan også med fordel brukes etter barbering.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...