Gjest Gjest Skrevet 18. september 2007 #1 Skrevet 18. september 2007 Jeg og min forlovededrømmer om å gifte oss i utlandet, nærmere bestemt sørøst Asia. Lurer på om det er noen her som har erfaring med bryllup så langt borte. Vil jo gjerne at mine nærmeste skal komme, dvs foreldre og søsken, men vet ikke om det liksom blir for mye å be om. Det blir nok ikke før evt nyttårsaften 2009-10. Vil ha en vennefest når vi kommer hjem. Hvordan arrangeres den? Bruker man brudekjolen da? Er litt grønn på dette, så blir glad for svar.
*Emma* Skrevet 18. september 2007 #2 Skrevet 18. september 2007 Vi giftet oss i USA. Vi sa ifra til venner og familie at de som ville selvfølgelig var hjertelig velkommen - men sa også ifra at vi forsto om de ikke kunne. (Vi var da innstilt på at det kunne bli bare oss.) Vi sa ifra 1 år i forveien slik at de som eventuelt ønsket å være med hadde god tid til å spare. Vi var totalt 15. Oss 2 og våre 2 barn. Begge foreldreparene. Min bror + hans samboer. 2 av hans kompiser 3 av mine venninder. Det ble helt perfekt Vi hadde ingen fest hjemme før/etter da hele grunnen vår for å reise bort var at vi ønsket det lite.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå