Gjest milkyway Skrevet 18. september 2007 #1 Skrevet 18. september 2007 Ja, i dag var jeg heldig da jeg sto opp. Jeg tisser nåler og strikkepinner, og det var vondt i 5 min etterpå. Hiver innpå med tranebærkapsler og vann og skal se det an til etter jeg har vært i et møte klokka 10, hvis ikke det er bedre må jeg jo bare komme meg til legen. Problemet er bare at jeg blir så dårlig av selexid. Vondt i ryggen, huet, nakken og hele den pakka der, og det går utover humøret så klart. Finnes det noe som ikke er så sterkt men likevel hjelper?
Gjest Gjest Skrevet 18. september 2007 #2 Skrevet 18. september 2007 Spør legen din om trimetoprim. Synes de fungerer bedre også. God bedring!
Ginen Skrevet 18. september 2007 #3 Skrevet 18. september 2007 Trimetoprim eller ciprofloxacin (Ciproxin) kan du jo foreslå?
Gjest milkyway Skrevet 18. september 2007 #4 Skrevet 18. september 2007 Thænks! Sitter og gruer meg til å løpe og tisse nå, men andre ganga jeg gjorde det i dag var det ikke så galt som først.. har det skjedd noen andre at det bare har skjedd en gang også gikk det vekk? Håper det er helt vekk neste gang. Er ordentlig hypokonder når det gjelder dette, for jeg vil ikke pisse blod Takk gudene for tranebær!
Gjest Gjest Skrevet 18. september 2007 #5 Skrevet 18. september 2007 Du kan prøve et naturlegemiddel som du bla. a får på VITA som inneholder løvetann. Det er mot urinveisinfeksjon og fungerer faktisk bedre enn tranbær (etter min erfaring)!
Bokormen Skrevet 18. september 2007 #6 Skrevet 18. september 2007 Jeg ville bare forklart legen at du føler at du får så mange bivirkninger av Selexid, at du gjerne vil prøve noe annet. Legen har sikkert noen gode forslag (det er vanskelig å foreslå andre medikamenter da vi ikke vet hva slags bakterier som forårsaker UVIen din, og forskjellige antibiotika vil ha varierte effekter på de forskjellige bakteriene)
Gjest Britt Banditt Skrevet 18. september 2007 #7 Skrevet 18. september 2007 Thænks! Sitter og gruer meg til å løpe og tisse nå, men andre ganga jeg gjorde det i dag var det ikke så galt som først.. har det skjedd noen andre at det bare har skjedd en gang også gikk det vekk? Håper det er helt vekk neste gang. Er ordentlig hypokonder når det gjelder dette, for jeg vil ikke pisse blod Takk gudene for tranebær! Du burde dra til legen uansett. Du kan også ha UVI uten symptomer, og det kan også da gå over til nyrebekkenbetennelse. Og det er vondt! Jeg hadde det nettopp, og har aldri hatt så vondt. For min del merket jeg UVI'en i et par dager, og så trodde jeg at det hadde gått over, for jeg merket ikke mer, men så fikk jeg altså nyrebekkenbetennelse 1-2 uker senere.
Lilith Skrevet 18. september 2007 #8 Skrevet 18. september 2007 Du burde dra til legen uansett. Du kan også ha UVI uten symptomer, og det kan også da gå over til nyrebekkenbetennelse. Og det er vondt! Jeg hadde det nettopp, og har aldri hatt så vondt. For min del merket jeg UVI'en i et par dager, og så trodde jeg at det hadde gått over, for jeg merket ikke mer, men så fikk jeg altså nyrebekkenbetennelse 1-2 uker senere. Jepp, jeg hadde det på akkurat samme måte i våres, og har aldri vært så dårlig før. Kom deg til legen, du!
Gjest milkyway Skrevet 18. september 2007 #9 Skrevet 18. september 2007 Huff da :hår: Ja får vel bare komme meg til legen, da. Høres ikke noe fett ut det der..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå