Gå til innhold

Nobel Clinic

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jippi!! Endelig fått finger`n ut og skal få fjernet "håndtakene" mine på Nobel neste måned. Er så ufattelig glad for at jeg endelig har fått summet meg til å ta steget. :danse:

Nå lurer jeg på om noen vet om et hotell i nærheten som jeg kan bo på. Kommer langveisfra, og trenger overnatting. Helst ikke lange bilturen unna, sikkert ikke i form til å bli kjørt særlig langt etterpå. Noen som kan foreslå et koselig hotell??

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jippi!! Endelig fått finger`n ut og skal få fjernet "håndtakene" mine på Nobel neste måned. Er så ufattelig glad for at jeg endelig har fått summet meg til å ta steget. :danse:

Nå lurer jeg på om noen vet om et hotell i nærheten som jeg kan bo på. Kommer langveisfra, og trenger overnatting. Helst ikke lange bilturen unna, sikkert ikke i form til å bli kjørt særlig langt etterpå. Noen som kan foreslå et koselig hotell??

Jeg var hos klinikken og fikk fjernet x antall kilo med fettforkle for et par år tilbake, og ble kjørt til og fra. Er det bare liposculpture du skal ta så klarer du fint å komme deg på t-banen ned til sentrum igjen. Der er det jo masse å velge i... Tar ganske lang tid før bedøvelsen går ut, jeg kjente ikke noe før dagen etter...

Måtte ha en touch up noen måender seinere, og da tok jeg banen ned til byen og toget hjem uten problemer...

Lykke til, du blir garantert fornøyd!! :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...