Umuriel Skrevet 21. september 2007 #41 Skrevet 21. september 2007 Vi har helt vanlige navn på kattene våre. Den ene heter Laila
*Lene* Skrevet 23. september 2007 #42 Skrevet 23. september 2007 Vi har 2 guttepuser som heter Batman og Oliver.
Gjest Gjest Skrevet 23. september 2007 #43 Skrevet 23. september 2007 Beklager men, guttepus, pusegutt ?? Sier dere guttehund også da ? For ikke å snakke om jentekatt/jentehund ? Det verste eksempelet var da jeg hørte ordet "hannku" på radioen, de mente okse...
Gjenglemt sykkellås Skrevet 23. september 2007 #44 Skrevet 23. september 2007 Det verste eksempelet var da jeg hørte ordet "hannku" på radioen, de mente okse... Jeg leste en avisartikkel en gang hvor overskriften var: "Nå kan man velge kjønn på kuene". Jaaada.
Gjest Nedfall Skrevet 23. september 2007 #45 Skrevet 23. september 2007 Jeg leste en avisartikkel en gang hvor overskriften var: "Nå kan man velge kjønn på kuene". Jaaada. Det er faktisk en ganske rar ting når det gjelder kjønn på storfe, hvor ofte ser man kukoteletter i disken ?
DDuck Skrevet 27. september 2007 #46 Skrevet 27. september 2007 (endret) Venninna mi har en som heter Rolf Arild.. men han lystrer også kose-arild Selv har jeg to katter som heter Frøydis og Tjukkpusi... (ekstremt mye pels på den siste:)) Mikkel syns jeg er fint... :katt: Endret 27. september 2007 av dinedama
Gjest *marie* Skrevet 27. september 2007 #47 Skrevet 27. september 2007 Våre katter heter Rooney og Legolas Det er flotte navn synes jeg....
Gjest Gudrun Skrevet 27. september 2007 #48 Skrevet 27. september 2007 Mine hannkatter heter Frank og Ottar
LilleSolstråle Skrevet 27. september 2007 #49 Skrevet 27. september 2007 Mine to pusekatter heter Jesper og Gismo :katt:
Gjest CatClaw Skrevet 27. september 2007 #50 Skrevet 27. september 2007 Vi har en pusekatt som heter Felix Leo Lynx Brutalis, men lyder bare Brutalis. Felix=latin for katt, Lynx= latin for gaupe. Brutalis-navnet ble satt på han, fordi han er "litt" brutal.
Gjenglemt sykkellås Skrevet 27. september 2007 #51 Skrevet 27. september 2007 Vi har en pusekatt som heter Felix Leo Lynx Brutalis, men lyder bare Brutalis. Felix=latin for katt, Lynx= latin for gaupe. Brutalis-navnet ble satt på han, fordi han er "litt" brutal. Felis = katt på latinsk Felix = lykke på latinsk
Gjest CatClaw Skrevet 27. september 2007 #52 Skrevet 27. september 2007 Felis = katt på latinsk Felix = lykke på latinsk Visst pokker. dette var jeg ikke klar over. Sambo som fortalte, og han "kan alt". Jeg skal korrigere han når han kommer hjem. Takk for info!
Silvert Skrevet 27. september 2007 #53 Skrevet 27. september 2007 Mange år før jeg fikk meg katt, hadde jeg bestemt meg for at hvis jeg en gang fikk katt, så skulle han hete Baltazar. Nå har jeg en hannkatt som heter Baltazar og en som heter Lucky. I min barndom hadde vi ett par hannkatter som het Pontus. Synes fortsatt at det er ett kult navn. De verste hund-/kattenavnene jeg vet om er Lucky og Beauty. Derfor er det så ironisk at jeg har endt opp med en katt med det navnet. Da jeg fikk han var han nesten 5 måneder og "ferdig" døpt. Jeg prøvde og skifte navn på han til Silvert (han er sølvfarget), men han ville ikke reagere på hverken det eller Lucky. Til slutt ga jeg opp. Men etter nesten ett år, reagerer han på navnet sitt.
Gjest Gjest_Kristine_* Skrevet 30. september 2007 #54 Skrevet 30. september 2007 Fineste navnet til guttepusen! Toby er ett fint guttenavn til pus
Gjest Borghild Skrevet 3. oktober 2007 #55 Skrevet 3. oktober 2007 Rrrrrrrruneeeeh er et vakkert navn.
la Flaca Skrevet 4. oktober 2007 #57 Skrevet 4. oktober 2007 Sibirkatten min heter Misjka = "bamsen" på russisk.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå