Gå til innhold

Navn til guttepus?

Gjest Gjest_Kitty_*

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi har helt vanlige navn på kattene våre. Den ene heter Laila ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Beklager men, guttepus, pusegutt ?? Sier dere guttehund også da ? For ikke å snakke om jentekatt/jentehund ?

Det verste eksempelet var da jeg hørte ordet "hannku" på radioen, de mente okse... :kjefte:

Skrevet
Det verste eksempelet var da jeg hørte ordet "hannku" på radioen, de mente okse... :kjefte:

:ler: Jeg leste en avisartikkel en gang hvor overskriften var: "Nå kan man velge kjønn på kuene". Jaaada.

Skrevet
:ler: Jeg leste en avisartikkel en gang hvor overskriften var: "Nå kan man velge kjønn på kuene". Jaaada.

Det er faktisk en ganske rar ting når det gjelder kjønn på storfe, hvor ofte ser man kukoteletter i disken ?

Skrevet (endret)

Venninna mi har en som heter Rolf Arild.. men han lystrer også kose-arild :)

Selv har jeg to katter som heter Frøydis og Tjukkpusi... (ekstremt mye pels på den siste:))

Mikkel syns jeg er fint... :)

:katt:

Endret av dinedama
Skrevet

Våre katter heter Rooney og Legolas :)

Det er flotte navn synes jeg....

Skrevet

Mine to pusekatter heter Jesper og Gismo :katt: :)

Skrevet

Vi har en pusekatt som heter Felix Leo Lynx Brutalis, men lyder bare Brutalis. Felix=latin for katt, Lynx= latin for gaupe. Brutalis-navnet ble satt på han, fordi han er "litt" brutal. ;)

Skrevet
Vi har en pusekatt som heter Felix Leo Lynx Brutalis, men lyder bare Brutalis. Felix=latin for katt, Lynx= latin for gaupe. Brutalis-navnet ble satt på han, fordi han er "litt" brutal. ;)

Felis = katt på latinsk

Felix = lykke på latinsk

Skrevet
Felis = katt på latinsk

Felix = lykke på latinsk

Visst pokker. dette var jeg ikke klar over. Sambo som fortalte, og han "kan alt". Jeg skal korrigere han når han kommer hjem. ;) Takk for info!

Skrevet

Mange år før jeg fikk meg katt, hadde jeg bestemt meg for at hvis jeg en gang fikk katt, så skulle han hete Baltazar. Nå har jeg en hannkatt som heter Baltazar og en som heter Lucky. I min barndom hadde vi ett par hannkatter som het Pontus. Synes fortsatt at det er ett kult navn.

De verste hund-/kattenavnene jeg vet om er Lucky og Beauty. Derfor er det så ironisk at jeg har endt opp med en katt med det navnet. Da jeg fikk han var han nesten 5 måneder og "ferdig" døpt. Jeg prøvde og skifte navn på han til Silvert (han er sølvfarget), men han ville ikke reagere på hverken det eller Lucky. Til slutt ga jeg opp. Men etter nesten ett år, reagerer han på navnet sitt.

Gjest Gjest_Kristine_*
Skrevet
Fineste navnet til guttepusen!

Toby er ett fint guttenavn til pus :)

Skrevet

Sibirkatten min heter Misjka = "bamsen" på russisk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...