Gå til innhold

Tusen takk Tine!

Fremhevede innlegg

Skrevet
Klissedeig er morro.. Og jeg tror jeg er rar for jeg har aldri noen sinn kjevlet en pizza deg. Når den er klissete bruker jeg ketchup og slikepott for å smøre dne utover..

Hvordan i huleste gjør du det da? :ler: Ketchup?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hvordan i huleste gjør du det da? :ler: Ketchup?

Jeg skal jo alikevel ha tomat saus oppå så why not haha.. Deigen jeg normalt lager er bare klissete (det er jo trossalt bare vann, mel, tørrgjær og litt salt) så jeg bare heller den på og drar den utover, og jeg jukser litt med ketchup ettersom hvis ikke fester hele deigen seg til slikkepotten..

Skrevet
Jeg skal jo alikevel ha tomat saus oppå så why not haha.. Deigen jeg normalt lager er bare klissete (det er jo trossalt bare vann, mel, tørrgjær og litt salt) så jeg bare heller den på og drar den utover, og jeg jukser litt med ketchup ettersom hvis ikke fester hele deigen seg til slikkepotten..

Så morro :fnise::sjenert:

Skrevet
Da vil jeg takke Tine for vaniljekesam! Magert og sinnsykt godt på fruktsalat! Bedre enn vaniljesaus!

Onde fristerinne! :ler:

*notere ned kesam og frukt på handlelappen*

Skrevet

Og jeg takker dem for Cottage Cheesen deres!

Neida, dette er jo ikke originalt Tine-produkt. Man får jo kjøpt det i Sverige også bl.a. men jeg syns Tines Cottage Cheese er mye, mye bedre enn Arlas "Keso"!

Man kan sikkert kritisere Tine for mye, at de tar for store markedsandeler osv...Men vi hadde nok ikke klart oss uten dem heller ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...