Gå til innhold

Tusen takk Tine!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tusen takk Tine! For at jeg slipper å lage klissen pizzadeig, kjevle en klissen deig på benkeplata, slite med å få den klissete deigen over på bakeplata og all den ekle oppvasken som følger med...

Pizzadeig på rull er genialt!

*spiser pizza*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da vil jeg takke Tine for vaniljekesam! Magert og sinnsykt godt på fruktsalat! Bedre enn vaniljesaus!

Skrevet
Tusen takk Tine! For at jeg slipper å lage klissen pizzadeig, kjevle en klissen deig på benkeplata, slite med å få den klissete deigen over på bakeplata og all den ekle oppvasken som følger med...

*spiser pizza*

Ja de er veldig grei, men ble litt skuffet over størrelsen, den ene firkantet står det passer til langpanne, men det er i såfall en utrolig liten langpanne...

Skrevet

Enig! :jepp:

Ikke like god som den jeg lager selv,men såå mye enklere enn det deigklissklasset.

Skrevet

Liker deigklisset, jeg. Synes nesten det er litt av sjarmen med å lage pizza! Pizzaen smaker dessuten ekstra godt når den kan nytes mens man tenker på alt arbeidet som ligger bak; all banningen og svertingen når man skal få det klissete svineriet på plass på stekeplaten!

:spise:

Skrevet

Hvis man lager deigen riktig blir den da ikke så klissete? Viktig å bruke olivenolje i deigen så den liksom får en hinne i stedet for bare vann og mel - olje redder rundstykkene mine og meg fra klissehelvete også :) Men det kan selvsagt være greit med en ferdig rull av og til også.

Skrevet

Kan jeg også takke Tine for noe? Jeg vil takke for iskaffen macchiato, den smaker nesten likt som espressoen de sluttet å produsere for ca. 7 år siden. Perfekt når man trenger en liten piff på en varm og slitsom dag! Med masse koffein :jepp:

Skrevet

Jeg takker tine for Iskaffe Cappuchino, jeg elsker den,uansett om jeg stavet det riktig eller galt

Skrevet

Det er lenge siden jeg egentlig har hatt en klissete deig, etter jeg startet å bruke brødbakemaskinen og olje..

Men det værste jeg visste var å skulle enten få den ferdigkjevlede deigen over på bakeplata eller å kjevle den ut på bakeplaten..

*latskap lenge leve*

Skrevet

Men hvis du kjevler den rett ut på et silikonunderlag trenger du ikke løfte den, snu den eller flytte den :-D

Jeg bruker tupperware kjevle og silikonbrett, og det går så lett som bare det!

Skrevet

Ja, men nå er det enklere å rull'n ut :fnise:

Skrevet
Ja, men nå er det enklere å rull'n ut :fnise:

Rull inn du 'a!!

:fnise: bare tulla...

Synes forøvrig mer mat burde selges på rull! :ler:

Skrevet
Jeg takker tine for Iskaffe Cappuchino, jeg elsker den,uansett om jeg stavet det riktig eller galt

Pingle! Den er det jo nesten ikke koffein i... :kaffe:

Skrevet
Pingle! Den er det jo nesten ikke koffein i... :kaffe:

Det driter jeg i, den smaker orgie, og jeg tåler lite koffein før jeg blir som det ekornet i den filmen med den ulven :D

Skrevet

Takker Tine for mange av produktene, jeg. I dag vil jeg takke for Jarlsberg i skiver. Med et grovt rundstykke og et eple har jeg en deilig lunsj, selv om jeg glemte matpakka mi hjemme :)

Skrevet

Klissedeig er morro.. Og jeg tror jeg er rar for jeg har aldri noen sinn kjevlet en pizza deg. Når den er klissete bruker jeg ketchup og slikepott for å smøre dne utover..

Skrevet (endret)

.

Endret av Crash

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...