Eføy Skrevet 17. september 2007 #1 Skrevet 17. september 2007 (endret) Natt til i går begynte det. Jeg våknet, og kom meg såvidt opp av senga. Var blitt skikkelig støl i høyre side av ryggen. Det gikk seg til utover dagen. I natt var det like ille igjen. Våkner stadig vekk fordi det verker hver gang jeg trekker inn pusten. Har vært sånn i dag også. I går føltes smertene som om de satt i ryggen, men nå er de også mer på siden (fortsatt kun på høyre side). Verker litt hver gang jeg trekker pusten.. Kan jo godt være at jeg har blitt veldig stiv og støl, men er det ikke litt rart at det skal gjøre vondt å puste? prøver å bøye og tøye litt, men klarer ikke å "treffe riktig", slik at jeg får tøyd ut.. Endret 17. september 2007 av Eføy
Gjest Veronica Mars Skrevet 17. september 2007 #2 Skrevet 17. september 2007 Lungebetennelse? Evt. muskelstrekk som sitter akkurat sånn at du kjenner det når du puster. Ta deg en tur til legen.
Eføy Skrevet 17. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 17. september 2007 Men om det var lungebetennelse burde vel allmenntilstanden være litt svekket og? Har ikke vært forkjøla på en god stund, men er trøtt for tida..noe jeg har satt i sammenheng med at jeg jobber mye. Ja, kan jo være at muskelstrekken sitter sånn at jeg kjenner det når jeg puster.. huff..hater å gå til legen..
Gjest Veronica Mars Skrevet 17. september 2007 #4 Skrevet 17. september 2007 Men om det var lungebetennelse burde vel allmenntilstanden være litt svekket og? Har ikke vært forkjøla på en god stund, men er trøtt for tida..noe jeg har satt i sammenheng med at jeg jobber mye. Ja, kan jo være at muskelstrekken sitter sånn at jeg kjenner det når jeg puster.. huff..hater å gå til legen.. Så sant du ikke har feber og hoster mye, er det nok ikke lungebetennelse nei. Men når du er så stiv og støl at du sliter med å sove om natta bør du absolutt gå til lege og få muskelavslappende og evt. henvisning til fysioterapeut.
Gjest Gjest Skrevet 17. september 2007 #5 Skrevet 17. september 2007 Ribbeinsbrudd? Ville tatt en tur til legen om det ikke gir seg innen i morgen - lett å si riktignok, jeg finner alltid unnskyldninger til å ikke gå selv...
Saeria Skrevet 17. september 2007 #6 Skrevet 17. september 2007 Sånn har jeg og hatt. Fikk skikkelig åndenød. Det viste seg å være en muskelstrekk.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå