Gjest Joppa Skrevet 16. september 2007 #1 Skrevet 16. september 2007 Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre med det tullet hans. Hver gang vi ligger sammen, påstår han at tissen hans har vokst siden forrige gang. Men den vokser ikke mer enn andre peniser, og han var ferdig med puberteten for mange år siden. Jeg har konfrontert ham med dette. Han tror meg ikke. Han er overbevist om at hans snopp blir større og større for hver dag.
Gjest *Mim* Skrevet 16. september 2007 #2 Skrevet 16. september 2007 Tenk om han har rett! Hold fast på mannen et par år til og gled deg.
Gjest oråle Skrevet 17. september 2007 #3 Skrevet 17. september 2007 Fortell ham at det ikke hjelper at den vokser hver dag når den bare krymper sammen igjen 5 minutter etterpå uansett
Gjest Bris Skrevet 17. september 2007 #4 Skrevet 17. september 2007 Fortell ham at det ikke hjelper at den vokser hver dag når den bare krymper sammen igjen 5 minutter etterpå uansett Hehe! Stakkars mannfolk! Tenk om vi hadde pupper som hadde vokst seg større hver gang vi var opphisset, hadde vært kjipt for oss når de hadde krympet til normal str. igjen..
Amalie_85 Skrevet 17. september 2007 #5 Skrevet 17. september 2007 Hehe! Stakkars mannfolk! Tenk om vi hadde pupper som hadde vokst seg større hver gang vi var opphisset, hadde vært kjipt for oss når de hadde krympet til normal str. igjen.. Skal ikke tulle med det Når kvinnen er seksuelt opphisset kan brystene øke med opp til 20%. Ofte er det ikke så mange som hverken ser eller merker det, men jeg selv kan kjenne det med at brystene mine blir litt hardere! For jeg mener at det er visst på samme måten som menn får blod til penis får vi mer blod til brystene. Skal se om jeg finner den artikkelen på det jeg
Amalie_85 Skrevet 17. september 2007 #6 Skrevet 17. september 2007 Brystene vil da også øke i størrelse, bli varmere, og brystvortene vil erigeres (bli harde). Wikipedia
Gjest Bris Skrevet 17. september 2007 #7 Skrevet 17. september 2007 Wikipedia Jøss, har jeg aldri lagt merke til. Men så studerer jeg ikke puppene mine så mye under akten heller da
Amalie_85 Skrevet 17. september 2007 #8 Skrevet 17. september 2007 Jøss, har jeg aldri lagt merke til. Men så studerer jeg ikke puppene mine så mye under akten heller da Man lærer så lenge man lever
Gjest Elastica Skrevet 17. september 2007 #10 Skrevet 17. september 2007 Stopp avsporingene, jenter. Det var mannetiss det var snakk om nå!
Gjest Bris Skrevet 17. september 2007 #11 Skrevet 17. september 2007 Stopp avsporingene, jenter. Det var mannetiss det var snakk om nå! Vel.. jeg merker jo at han vokser da.. Heldigvis
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå