Gå til innhold

Slag i kroppen?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg var hos en hudpleier i sommer og tok en behandling som het Resolution 7. Jeg hadde en slik spa dag med masse forskjellige behandlinger og dette var en av dem.

Før hun startet behandlingen så sa hun at hun målte slag i kroppen min. Og kommenterte at hun syntes jeg hadde fryktelig mye. Noe som gjorde at hun ikke kunne ta i så mye fordi det ville gjøre vondt.

Slag er vel urenheter og dritt? Vel, jeg har hatt et veldig usunt og dårlig kosthold som har bestått mye av ferdigmat og halvfabrikata. Har spist enorme mengder med godteri og slikt også. Samtidig har jeg ikke vært fysisk aktiv på noe annet vis enn husarbeid, så jeg regner med det er derfor.

Etter at jeg var hos denne hudpleieren og hun uffet seg sånn over hvor mye slag jeg hadde i kroppen så bestemte jeg meg for å gjøre noe med kostholdet mitt. Så all mat er byttet ut, snop og snacks i moderate mengder er kun til lørdag. Den fysiske aktiviteten har jeg ikke helt klart å få til ennå, men det kommer seg nok etterhvert som jeg får inn en fast rutine for det.

Men sånn jeg forsto det så blir man ikke kvitt slag ved å endre kosthold, og jeg blir litt småkvalm av å tenke på hvor mye dritt som har samlet seg i kroppen min iløpet av alle disse usunne årene.

Så jeg har tenkt på å rense kroppen og vil gjerne ha tips til mest effektiv og sunn måte å gjøre dette på.

Videoannonse
Annonse
Gjest Deception
Skrevet

Drikk nok vann, forsøk å holde deg unna koffein og kunstige søtstoffer. Urteteer og grønn te er heller ikke så dumt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...