Rubina D Skrevet 17. september 2007 Forfatter #21 Skrevet 17. september 2007 Ring moren med en gang og fortell hva som har skjedd. Det hadde jeg satt pris på hvis noen hadde passet min unge, fremfor at saken ble løst bak min rygg. Det positive er at håret kommer ut igjen, så det er ingen krise sånn sett. Jeg vet ikke hvor gammelt dette barnet er, men man bør ikke ha skarpe sakser liggende løst rundt med barn i huset. Les hele saken du før du skriker opp. Når man har 3 unger i hus som alle går på skolen regner man nesten med at saksene kan ligge fremme. Dette er faktisk første gangen på de 8 årene det har vært unger i dette huset som saksene har blitt gjemt unna.
Tule Skrevet 17. september 2007 #22 Skrevet 17. september 2007 Les hele saken du før du skriker opp. Når man har 3 unger i hus som alle går på skolen regner man nesten med at saksene kan ligge fremme. Dette er faktisk første gangen på de 8 årene det har vært unger i dette huset som saksene har blitt gjemt unna. hei nå ma du ikke være så hårsår da ops klarte ike å dy meg, hun svare vel før hun hade lest traden men ja jeg reagerte på det same du hade jo sakt alt om alderen og og jeg ville heller ikke tenkt på å gjemme unna en saks for en seksåring gik det bra da? hilsen
Rubina D Skrevet 17. september 2007 Forfatter #23 Skrevet 17. september 2007 hei nå ma du ikke være så hårsår da ops klarte ike å dy meg, hun svare vel før hun hade lest traden men ja jeg reagerte på det same du hade jo sakt alt om alderen og og jeg ville heller ikke tenkt på å gjemme unna en saks for en seksåring gik det bra da? hilsen Jada det gikk helt greit. Moren vet hvordan hun ble etter turen til frisøren, men hun har jo igjen å se henne. Men nå er i alle fall dagen reddet og skolebildene som skal tas er nå sikret.
Tule Skrevet 17. september 2007 #24 Skrevet 17. september 2007 Jada det gikk helt greit. Moren vet hvordan hun ble etter turen til frisøren, men hun har jo igjen å se henne. Men nå er i alle fall dagen reddet og skolebildene som skal tas er nå sikret. hei uæ så det var ret før skolebildene skule tas ogsa det var jo typisk håper di greide og fikse det sån noenlunde da, men det er jo veldig vanlig at di gjør det rett før noen sånt vis di skal more seg med sakser da bra du fant en frisør som hade mulighet til og ta hene da det hadde jo vert typisk om ike noen hade hat en time ledig og da vis det hastet hilsen
Helen Skrevet 17. september 2007 #25 Skrevet 17. september 2007 Min 7 åring skamklipte seg også her om dagen, han la saksa nedpå hodebunnen og klipte. Skal love det ble kort. Siden han er gutt så var det ingen fare, jeg tok bare maskinen og snauet av alt. Jeg lot det stå igjen et par millimeter, men der han hadde klipt seg var det bart. Jeg trodde egentlig han var for stor til å gjøre noe sånt, men han var visst ikke det. Man kan være glad det bare er hår, for det vokser ut igjen
Tule Skrevet 18. september 2007 #26 Skrevet 18. september 2007 Min 7 åring skamklipte seg også her om dagen, han la saksa nedpå hodebunnen og klipte. Skal love det ble kort. Siden han er gutt så var det ingen fare, jeg tok bare maskinen og snauet av alt. Jeg lot det stå igjen et par millimeter, men der han hadde klipt seg var det bart. Jeg trodde egentlig han var for stor til å gjøre noe sånt, men han var visst ikke det. Man kan være glad det bare er hår, for det vokser ut igjen hei ja han var stor til og gjore det da ja, men ja ja datteren til en jeg vet om sat og klipet og limte noe og satt og støttet hode på hånden og hade saksen i hånden og sat i sine egne tanker og klipte med saksen mens hun tenkte plutselig begynte det og falle av klyser med hår hun fikk nesten panik og trode hun mistet håret men det gik bra da nar di fant ut av det det er nesten skumelt vor lenge skal man gjemme bort sakser da liksom men du har et poeng det er letere med gutter to milimeter er tror jeg ike like populert hos jenter men det var noe jeg holt pa og nevne for rubina det hun kune jo komet ut eter og ha tat maskina pa bade seg og gutten det hade vel vert vere vil jeg tro ja ja bra det gik bra hilsen
Gjest g_25 Skrevet 18. september 2007 #27 Skrevet 18. september 2007 Tror de fleste her skal gjøre følgende: Trekk pusten dypt, lukk øynene og prøv og tenk hvordan det er å oppdra en småbarnsfamilie i en krigssone med alle de frykter og redsler det fører med seg. Etter et minutt eller to med dette kan du åpne øynene dine å se på problemet du har foran deg: et lite barn har klippet seg selv og kommer til å se littsmårar ut i noen uker før håret vokser ut. For en katastrofe!!
Tule Skrevet 19. september 2007 #28 Skrevet 19. september 2007 Tror de fleste her skal gjøre følgende: Trekk pusten dypt, lukk øynene og prøv og tenk hvordan det er å oppdra en småbarnsfamilie i en krigssone med alle de frykter og redsler det fører med seg. Etter et minutt eller to med dette kan du åpne øynene dine å se på problemet du har foran deg: et lite barn har klippet seg selv og kommer til å se littsmårar ut i noen uker før håret vokser ut. For en katastrofe!! hei jeg kan vere enig med deg det men altsa vis det er veldig langt hår og det ma klipes nesten bort sa tar det lit mer en noen uker for at det skal vokse ut igjen da og dete var altsa nar ike dit eget barn har gjort det det er altsa snak om et du har lånt, og jeg kan skjone at man blir lit red for og høre reaksjonene til foreldrene da ogsa er det det at det er flere ting som kan klipes med en saks i en usto barnehand en hår ører for eksempel eler kler, men jeg tror jeg ike hade tenkt pa og gjemme sakser i huset for og ha en seks eler sju aring her hilsen
Gjest Gjest Skrevet 21. september 2007 #29 Skrevet 21. september 2007 Uff da. vi får håpe at moren tar det pent når hun får se henne
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå