Usikker Skrevet 15. september 2007 #1 Skrevet 15. september 2007 Er det mulig å oppdatere et office-program? Jeg har Word 2000 på min hjemme-PC, på jobben har jeg word 2003, og det er emner jeg savner i 2000-versjonen.......... Akkuraat nå holder på å omorganisere et stort word-dokument (ca 100 sider) til å bli en håndbok. Og i den forbindelse så bruker jeg stiler og formater. I 2003-versjonen på jobb så finnes det mange flere stiler (som naturlig er i en nyere versjon) som jeg savner i 2000-versjonen. Jeg vet jeg kan lage mine egne stiler altså...... Mitt poeng er å få gjort det på enklest måte. Jeg er av den formening at man ikke trenger å "finne opp kruttet" 2 ganger........
Gjest Gjest Skrevet 15. september 2007 #2 Skrevet 15. september 2007 Alle Microsofts Office-pakker støtter oppgradering. Hvis installasjonsprogrammet oppdager en eldre versjon av Office på maskinen, får du spørsmål om du ønsker å oppgradere denne. Det finnes, såvidt jeg vet, ingen egen oppgraderinggsversjon av Office. Du må kjøpe en "vanlig" versjon. Hvis du kjøper en versjon av Office 2003 som har færre komponenter enn den Office 2000-versjonen du allerede har, blir bare de nye komponentene oppgradert. Snart kan det bli vanskelig å få fatt i Office 2003, da 2007-versjonen ble lansert i sommer. Du bør ikke gå for 2007 hvis de har 2003 på jobben, da det er tildels store problemer med utveksling av filer mellom de to versjonene.
Veslejenta Skrevet 16. september 2007 #3 Skrevet 16. september 2007 Stemmer det gjest skriver. Og jeg er enig med gjesten i å velge 2003 og ikke 2007. I 2000 og 2003 lagrer du word-filene som *.doc I 2007 blir word-filene lagret som *.docx (med mindre du velger at det skal lagres i 2003-format hver gang du skal lagre). For å kunne lese office 2007 filer i office 2003, så må det legges inn en office-kompabilitetspakke på jobben. Og dersom din jobb er som min, så tar dette veldig lang tid å få lagt inn.
Gjest Nedfall Skrevet 16. september 2007 #4 Skrevet 16. september 2007 Stemmer det gjest skriver. Og jeg er enig med gjesten i å velge 2003 og ikke 2007. I 2000 og 2003 lagrer du word-filene som *.doc I 2007 blir word-filene lagret som *.docx (med mindre du velger at det skal lagres i 2003-format hver gang du skal lagre). For å kunne lese office 2007 filer i office 2003, så må det legges inn en office-kompabilitetspakke på jobben. Og dersom din jobb er som min, så tar dette veldig lang tid å få lagt inn. Hvis man ikke gjør det selv da, men det er det ofte satt begrensninger på..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå