Demonio Skrevet 15. september 2007 #1 Skrevet 15. september 2007 Jeg er ikke noe praktisk anlagt(huslige ting, hvis du kan kalle det for det?), bare for og si et høyt! Men nå har det seg slik at vaskemaskina, den har klikket helt! Det samler seg masse vann inni(det skal jo liksom ut av maskinen før du åpner døra), og den kan stå på i mangen timer og bare lage en klikkelyd?? Er det mulig å fikse slikt selv(sikter ikke til meg selv, fordi jeg bare ødelegger driten..), eller må en rett og slett bare kjøpe ny? Følte meg veldig dum, men regner med noen her er litt flinkere enn meg til slikt..
Demonio Skrevet 16. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. september 2007 har du sjekket filteret? Hihi! Jeg fikk samme beskjed når jeg ringte hjem;-) Har du sjekket filteret? ..nei, det hadde jeg ikke, visste ikke at det var et filter en gang..
Gjest Blondie65 Skrevet 16. september 2007 #4 Skrevet 16. september 2007 Hvis det sitter en mynt eller veldig mye lo i filteret (som regel er det en luke til å skru opp på fremsiden av maskinen, nede) så renner vannet rett og slett ikke ut. Hvis dette ikke skulle hjelpe kan det være pumpen som er gåen - i så fall bør du undersøke med et verksted hva det koster å skifte. Det kan fort bli samme pris som en ny en dessverre. Men jeg holder nå en knapp på lofilteret jeg da ...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå