Gå til innhold

De single over 30


Gjest dontkillme

Anbefalte innlegg

Gjest dontkillme

Jeg mener at det alltid er en grunn til hvorfor en person over 30 er single over lengre tid .

Har alltid hatt inntrykk av at det er et eller annet "feil" med en person over 30 og som er single (og som har vært det i mer enn 1år) , feks at de har tilpasnings problemer , kommunikasjonsproblemer , temperaments problemer , er lite tiltrekkende el .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå er jeg riktignok ikke 30 ennå, men jeg er alltid like fascinert (og en smule fornærmet...) over at så mange antar at jeg er single fordi ingen vil ha meg eller det er noe galt med meg. Hva om grunnen faktisk er det motsatte -jeg har ennå ikke funnet noen jeg vil ha, eller enda verre -jeg trives alene :overrasket:

Tro det eller ei -det å finne noen (hvemsomhelst) å være sammen med er ikke det ultimate målet og meningen med livet for alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Julie_*
Hva om grunnen faktisk er det motsatte -jeg har ennå ikke funnet noen jeg vil ha, eller enda verre -jeg trives alene :overrasket:

Tro det eller ei -det å finne noen (hvemsomhelst) å være sammen med er ikke det ultimate målet og meningen med livet for alle.

Mange av oss er kresne og sta og da blir det alt eller ingenting. Noen velger å leve uten partner dersom de ikke finner noen som kan leve opp til de "strenge" kravene som mange har til seg selv og dermed også til andre. Dessuten er det som Daria sier, at ikek alle har som høyeste prioritering å finne en mann. Noen velger f.eks. jobbutvikling/karrierevekst som pri.1 og da kan faktisk pri.2 om "mann og barn" dessverre komme for sent og kanskje aldri. Dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest =tentacle=

Er singel og under 30.

Det gleder meg at når jeg bare bikker 30, kommer det til å kry av interessante menn som er perfekte til meg, slik at det kun er meg og min tiltrekningsevne det står på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Julie_*
Er singel og under 30.

Det gleder meg at når jeg bare bikker 30, kommer det til å kry av interessante menn som er perfekte til meg, slik at det kun er meg og min tiltrekningsevne det står på.

Vel, når vi vet hvor late og trege enkelte menn er i forhold til å ta initiativ er det ikke sikkert det holder at du er verdens vakreste: de gjesper uansett hvor vakkert det er det som går forbi dem. :jepp:

Det blir nok du som må hoppe og danse foran dem for at de skal forstå at du vil at de åpner munnen og sier hei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StockDama
Jeg mener at det alltid er en grunn til hvorfor en person over 30 er single over lengre tid .

Det sier da seg selv...sikkert samme grunn andre under og over 30 også er singel. Det er ikke alle som mener et forhold er alpha omega. Og man er ikke en "taper" fordi man tenker slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Gjest Tror jeg logger av nå
Jeg mener at det alltid er en grunn til hvorfor en person over 30 er single over lengre tid .

Har alltid hatt inntrykk av at det er et eller annet "feil" med en person over 30 og som er single (og som har vært det i mer enn 1år) , feks at de har tilpasnings problemer , kommunikasjonsproblemer , temperaments problemer , er lite tiltrekkende el .

Jaja,nå har jeg jaggu meg lest det også.

Mye rart man kan lese på nettet gitt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja,nå har jeg jaggu meg lest det også.

Mye rart man kan lese på nettet gitt...

Nå ligger denne på Skråblikk da ! Her er det 1. April året rundt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er jo laaangt over 30 og har vært singel i 14 år, så det regnes vel, selv om jeg VAR gift en gang?

Jeg stortrives med å være singel, og er ikke ut for å lete etter mulige partnere, og som vi alle vet så dukker de ikke lett opp hjemme i stua di heller.

De få jeg har møtt og har kunnet være interessert i, viser seg å ikke være rett allikevel. Og bør man da fortsette forholdet?

Bedre singel og ha det fint alene enn å leve i et forhold bare fordi "han" er bedre enn ikkeno'.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå er jeg riktignok ikke 30 ennå, men jeg er alltid like fascinert (og en smule fornærmet...) over at så mange antar at jeg er single fordi ingen vil ha meg eller det er noe galt med meg. Hva om grunnen faktisk er det motsatte -jeg har ennå ikke funnet noen jeg vil ha, eller enda verre -jeg trives alene :overrasket:

Tro det eller ei -det å finne noen (hvemsomhelst) å være sammen med er ikke det ultimate målet og meningen med livet for alle.

Seff er det ikke meningen med livet å være i et forhold, men det kan være skremmende hvor komfortabel man blir alene, noe som igjen gjør at man setter alle mulige krav og forventninger til drømmemannen. Det er en grunn til at han forblir drømmemannen, åpne isteden øyene og se alle de flotte menneskene der ute, forhold er ikke alt, men det kan være godt å ha noen å le sammen med også.

Mange av oss er kresne og sta og da blir det alt eller ingenting. Noen velger å leve uten partner dersom de ikke finner noen som kan leve opp til de "strenge" kravene som mange har til seg selv og dermed også til andre. Dessuten er det som Daria sier, at ikek alle har som høyeste prioritering å finne en mann. Noen velger f.eks. jobbutvikling/karrierevekst som pri.1 og da kan faktisk pri.2 om "mann og barn" dessverre komme for sent og kanskje aldri. Dessverre.

Det er bare i amerikanske filmer at man ikke kan både gjøre karriere og ha mann, for de fleste andre fungerer dette helt fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...