Gjest Gjest Skrevet 15. september 2007 #1 Skrevet 15. september 2007 Det er noen ganger at noe i halsen/tunga prøver å hindre meg i å si noe. Det er som at det stopper når jeg prøver å si det, og hvis jeg sier noe kan det hende at jeg sier det galt. Jeg vet ikke hvorfor dette skjer, har hatt en vanskelig periode med dette, sosialt og på skolen. Mange synes jeg er rar fordi at jeg ikke sier noe iblant, hvis dette problemet var løst hadde jeg snakket som en foss. Trenger hjelp med dette og vet ikke hva jeg skal gjøre.
Gjest En til Skrevet 15. september 2007 #2 Skrevet 15. september 2007 Jeg har det på akkurat samme måte, har desverre ikke noen tips om hva du kan gjøre. Jeg pleier vanligvis å le det bort, og de som jeg er med er så vant til det nå, så det gjør ikke så mye. men venter i spenning på svar...
Gjest lillebøll Skrevet 15. september 2007 #3 Skrevet 15. september 2007 Ta det opp med legen? Alltid lurt, for da kan det hende det faktisk kan ordnes.
Gjest Gjest Skrevet 15. september 2007 #4 Skrevet 15. september 2007 Jeg har det på akkurat samme måte, har desverre ikke noen tips om hva du kan gjøre. Jeg pleier vanligvis å le det bort, og de som jeg er med er så vant til det nå, så det gjør ikke så mye. men venter i spenning på svar... Men det går ikke ann å le det bort :| Det er der hele dagen.
Gjest Gjest Skrevet 15. september 2007 #5 Skrevet 15. september 2007 Ta kontakt med legen din og forklar problemet - kanskje du kan få hjelp via logoped? Vet ikke om du trenger henvisning for å komme i kontakt med logopeder. Håper det løser seg for deg, det må være fælt å ha masse på hjertet som du ikke får uttrykt! God helg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå