L@dy Skrevet 15. september 2007 #1 Skrevet 15. september 2007 Vi er to voksne med ett barn på 2 år som har planer å å dra ei uke til syden i rundt midten av oktober, hvor anbefaler du å dra på den tiden? Kanariaøyene, Gran Canaria, Tenerife og Lanzarote er jo aktuelle, men hva med Mallorca? Eller andre steder som ikke er altfor langt unna da, ettersom vi skal bare være ei uke blir det for langt å reise rundt jordkloden. Er sol og sommer vi vil ha da.
Gjest Gjest Skrevet 15. september 2007 #2 Skrevet 15. september 2007 Vil dere ha sol og sommer tror jeg det er sikrest å satse på Kanariøyene. Ved Middelhavet kan det fort bli kaldt på høsten og vinteren. Selv om flyturen blir litt lengre så er det absolutt verdt det. Gran Canaria er en av mine favoritter, kan absolutt anbefale Arguineguin og Bahia Feliz som er et populært reisemål blandt småbarnsfamilier. Uansett hvor dere drar ønsker jeg dere en god tur med masse sol!
L@dy Skrevet 16. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. september 2007 Æsj! Det blir jo bare dyrere å dyrere! Vi kan jo så klart ta sjansen på å restplass, men jeg er litt i tvil ettersom vi har med oss barn. Men samtidig, hvor ille er hotellene til Ving og disse kjente" firmaene.. Har egentlig satte max pris på 10 000 for oss 3 for ei uke men det spøker litt.. Ja,ja... blir vel en ordning med det...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå