Gjest Gjest Skrevet 15. september 2007 #1 Skrevet 15. september 2007 Holder på å gå på veggen her jeg sitter. skulle hatt mensen for 8dager siden, men ingen tegn. tok en test for litt under ei uke siden, og den var negativ. har litt stikkeinger i eggstokkene kjennes det ut som + menssmerter. aldri vært forsinket før. bør jeg ta en ny test eller?
Gjest puselabb Skrevet 15. september 2007 #2 Skrevet 15. september 2007 Jeg ville tatt en ny test. Hvis den også er negativ og du fortsetter å merke noe "rart", ville jeg gått til legen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå