Gå til innhold

Idolsendingen


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Rigga meg til foran tv-en i går for å se idol sammen med barna. Men istedenfor å få se mange av de gode deltakerne som går videre var det stort sett bare fjas i hele programmet. Greit nok å se noen spesielle sånn som han med bassen, men hele vitsen med programmet er jo å få vurdere sangerne litt vi også...

De som synger helt elendig, er det greit at de kutter ut - det blir bare pinlig for alle. Men jeg synes vi kunne få se mer av de som synger bra og spar oss for all den skittkastingen fra dommerne på tv. Vi vet at det er sånn, men de trenger vel ikke sende alt dette på tv.

Nei, jeg kutter ut de første sendingene så får vi håpe det tar seg opp etterhvert. :nei:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pleier vanligvis å synes dette er det gøyeste med idol. Noe inni meg synes det er v9ittig med utdritning. Men etter å ha sett en time med jævelskap på american idol på zebra, ble det i overkant. Trykket på tv2 akkurat da han tears in heaven-tullingen var på, flaut, men enda flauere med han tøff-i-trynet-dommeren. "Hallais jeg vet alt om denne sangen. 13 etg ELLER NOE SÅNT NOE"?? Dust!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men hele vitsen med programmet er jo å få vurdere sangerne litt vi også...

Vitsen med programmet er at tv2 skal trekke seere (og dermed selge mer reklame og tjene mer penger), Veldig mange synes auditionrundene er det morsomste fordi det er gøy å se folk drite seg ut, og ikke minste er det drama og konflikter som gir mest presseoppmerksomhet og dermed enda flere seere. Gode sangere som får ros av dommerne og er fornøyde og glade har ikke samme apell.

Idol er ikke en sangkonkuranse med mål om å finne den beste sangeren, det er et undeholdningsprogram som skal gi tv2 seere og reklameinntekter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de flinke får vi jo se mer til senere!!

:fnise: jeg liker best de første rundene, for da er det mye rart/morsomt å se.. men noen ganger blir det litt mye, og da blir det bare flaut å se på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De viser vel de dårlige fordi det trekker seerne, mange synes jo det er gøy å se folk som dummer seg ut. Men jeg blir bare flau av det og må stadig skru av lyden eller bytte kanal under de første rundene :fnise: Men når de viser fra Sandvika og utover, når de flinke er med, da synes jeg det er gøy!

Endret av pusla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...