Gå til innhold

Sexy Sadie


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

sexisadie icon_wink.gif

Bare skriv du om det som du har på hjertet ikke bry deg om kritikken fra enkelte.

Ha en fin dag icon_smile.gif

indianlady

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes du er knakbra jeg, SexySadie!

Det kommer mye rett fra levra, du er tøff, lar ingen tråkke på deg, står for hva du mener og sier det banna bein slik det er!

You go girl!!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja sexy sandie e ei dame som det finnes få av så bare å stå på det og itj bry dæ om de anonyme du for de e nå itj nå å bry sæ om de e jo så feig at de itj bruker et nanv en gang..

du e ei herlig snuppe ja

fint å ha slike som dæ her12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cruella

Kjære Sexy Sadie

Jeg har lest mange av innleggene dine, og alltid syntes du har vært ei sprudlende og morsom jente. Tråden du startet under "Seksualitet", forandret ikke min opplevelse av deg, men jeg føler at du har noen underliggende, grunnleggende fordommer som du kanskje burde reflektere over.. Ønsker ikke å virke belærende, (det synes du sikkert jeg er) icon_smile.gif men du har så mange fine trekk, at jeg kunne ønske du ikke var så svart/hvitt, enten/eller i din oppfatning av andre mennesker. Selv om du sikkert er et impulsivt og direkte menneske, tror jeg at den slags uttalelser som du kom med under den aktuelle tråden, understøtter hverdagsrasismen. Det er ikke sikkert du har ment det slik, men jeg synes du burde være obs. på det.

Vennlig hilsen

LISA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...