Gå til innhold

Vis meg ditt kaffebord/Stuebord

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Ja teksten forklarer vel sitt :jepp: Jeg vil gjerne se deres kaffebord/stuebord. Driver og innreder nytt hus og fremdeles er vi totalt uenige om hvilket kaffebord/stuebord vi skal ha. Har en ganske lav sofa da

Endret av Eithne
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fnise litt, men glem i alle fall futong. Selv om den sikkert ville være i passe høyde?

Nei, har virkelig ikke lyst til å skrive om hva jeg har på stuebordet mitt, kort fortalt en plante, et lys, og masse rart, noe eik og noe furu, osv. ...alt er runde ting...

Skrevet
Fnise litt, men glem i alle fall futong. Selv om den sikkert ville være i passe høyde?

Nei, har virkelig ikke lyst til å skrive om hva jeg har på stuebordet mitt, kort fortalt en plante, et lys, og masse rart, noe eik og noe furu, osv. ...alt er runde ting...

:fnise: Dere skal slippe å skrive om hva dere har på bordet :) Jeg vil gjerne vite hvilken type jeg da :)

Skrevet (endret)

E

Endret av Kosemose
Skrevet

Vi har dette. Vi har forøvrig ellers bare lyse møbler og hvite vegger og lyse gardiner i stuen, så det blir en veldig stilig kontrast med det mørke bordet. :)

Skrevet

Hvis dere har litt lav sofa er mange av Ikea sine bord ypperlige. Opplever at de ofte er litt lavere enn bord fra andre butikker. Vi har selv dette. Synes det er et veldig fint og kjekt bord.

Skrevet (endret)

Vi har dette (gammelt og dårlig bilde)

post-17738-1189808050_thumb.jpg

Endret av Umuriel
Skrevet (endret)

Jeg venter på dette bakkebordet fra Hans Bølling. Det kommer snart fra Danmark. Gleder meg. :)

Endret av Elastica
Skrevet

Hva er et bakkebord? Ser det jo på bildet, men har aldri hørt navnet før.

Skrevet (endret)

[q

Endret av Kosemose
Gjest Frk Åberg
Skrevet (endret)

Vi har for tiden dette i påvente av noe bedre. Vi måtte plutselig ha et nytt bord i fjor da det forrige rett og slett ble alt for stort da vi flyttet. Det var billig og nøytralt.

Men vil egentlig ha noe med lagringsplass under bordplaten og i mørkere tre, samt at det føles mer solid. Kunne tenke oss noe lignende dette, bare mindre. Eller dette, bare avlangt i stedetfor kvadratisk.

Vile også føye på at jeg ikke forsvarer å kjøpe midlertidige møbler. Har ikke for vane å gjøre det, og bordet går videre til min bror som mangler bord når vi får oss nytt. Fikk litt dårlig samvittighet da jeg skrev det over :sjenert:

Endret av Frk Åberg
Skrevet (endret)

Et glassbord som minner litt om

dette

Endret av SunC@t
Gjest Frk Åberg
Skrevet
Jeg venter på dette bakkebordet fra Hans Bølling. Det kommer snart fra Danmark. Gleder meg. :)

Hvordan har dere tenkt til å bruke dette bordet - salongbord, avlastningsbord?

Skrevet (endret)
Hvordan har dere tenkt til å bruke dette bordet - salongbord, avlastningsbord?

Vi bruker det mellom disse to stolene vi har i et ekstra stuerom. Istedet for sofa med bord, som vi fant ut tok for stor plass.

Det blir vel som et avlastningsbord, antar jeg.

Hvordan det? :)

Endret av Elastica
Gjest Frk Åberg
Skrevet (endret)
Vi bruker det mellom disse to stolene vi har i et ekstra stuerom. Istedet for sofa med bord, som vi fant ut tok for stor plass.

Det blir vel som et avlastningsbord, antar jeg.

Hvordan det? :)

Nei, bare nysgjerrig rett og slett. Lurte et øyeblikk på om det var jeg som hadde fått en rar persepsjon av form - om det var større og mer salongbordformet enn jeg trodde. Eller om dere rett og slett hadde tenkt til å droppe det tradisjonelle salongbordet foran sofaen og bare ha et mindre avlastningsbord. Samboeren vil nemlig det, men jeg syns nå det virker veldig upraktisk med tanke på alt man gjerne vil ha på et salongbord når man får gjester, skal spise osv.

Den som hadde plass til et lesehjørne med stoler og eget bord...

Og så var det fint :smile:

Endret av Frk Åberg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...