Gå til innhold

Veldig bra, Linn!


Gjest Pet

Anbefalte innlegg

Linn Skåber var kjempebra i debuten i Nytt på nytt! Hun må ha følt et enormt forventingspress, men gjorde det utrolig bra, var kjempemorsom og absolutt skarp nok! Heia Linn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enig, Linn Skåber gjorde en bra figur. Hun var passe på kanten. Og passe sjarmerende. Jeg liker henne veldig godt, og var blant de få som ikke kunne få nok "Fra hjerte til hjerte".

Var det debuten hennes idag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig, Linn Skåber gjorde en bra figur. Hun var passe på kanten. Og passe sjarmerende. Jeg liker henne veldig godt, og var blant de få som ikke kunne få nok "Fra hjerte til hjerte".

Var det debuten hennes idag?

Første sending i dag, ja. Jeg elsket Fra hjerte til hjerte også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i at hun gjorde det bra i dag! Og jeg var absolutt ikke noen Fra hjerte til hjerte-fan, så jeg ble litt positivt overrasket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes at hun gjorde en bra jobb.

Jeg var nok litt skeptisk i forkant.

Jeg var ikke noe stor fan av fra hjerte til hjerte, så jeg var litt redd for at hun skulle videreføre den stilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes at hun gjorde en bra jobb.

Jeg var nok litt skeptisk i forkant.

Jeg var ikke noe stor fan av fra hjerte til hjerte, så jeg var litt redd for at hun skulle videreføre den stilen.

Serien hjerte til hjerte var vel basert på "The Offiice" var den ikke det ? Altså ett helt annet konsept.

Skulle likt å visst hva som blir improvisert i det programmet, og hva som er innøvd på forhånd..

Men uansett, savnet etter Anne-Cath er ikke så veldig stort, Linn gjorde en grei jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ifølge en dokumentar som gikk i fjor, får de utdelt tematikk et par timer før sending, også kan de sitte og forberede seg. Er visstnok veldig mye av det som skjer som ikke kommer med på tv, og enkelte av vitsene gjentas ekstremt mange ganger slik at opptakene skal bli bra.

Man hører jo ofte på applausen at her ble det jammen klippet gitt ! Endel av stoffet ligger jo ute på nett-tv for den som gidder..

Hadde vært moro å vært i studio under opptakene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kosemose; Ja, det var virkelig tydelig å se at Linn hadde sett mye på The Office - av og til var de så like at det nesten var for mye. Jeg synes likevel det var en veldig morsom serie - både The Office og Fra hjerte til hjerte.

Men stakkars Linn - alle tror vel hun er som Linn Skåber i serien. Hvertfall gjør jeg det. Jeg tenker at hun egentlig er sånn innerst inne - ingen klarer å spille bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frk Åberg
Jeg likte også både The Office og Fra hjerte til hjerte veldig godt. Bare så det er sagt ;)

Jeg syns det virker som om Linn Skåber spiller en rolle hele tiden, jeg får følelsen av at hun aldri riktig er seg selv, at hun på en måte mangler personlighet. Selv om hun selvsagt er søt og morsom.

Anne Cath. hadde mye mer personlighet og egen stil. Hun hadde sin egen måte å være smart og morsom på, og hun føltes mer "ekte" selv om hun selvsagt sikkert også gikk inn i en rolle.

Akkurat det er jeg enig i. Tror også hun spiller en rolle, også når hun er med i slike programmer. Vet ikke om jeg nødvendigvis syns det er dumt. Fikk dessverre nesten ikke sett på i går, men syns Linn Skåber generelt er veldig morsom. Ble også nysgjerrig på hvor hun hadde kjøpt den fine toppen hun hadde på i går...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg likte også både The Office og Fra hjerte til hjerte veldig godt. Bare så det er sagt ;)

Jeg syns det virker som om Linn Skåber spiller en rolle hele tiden, jeg får følelsen av at hun aldri riktig er seg selv, at hun på en måte mangler personlighet. Selv om hun selvsagt er søt og morsom.

Anne Cath. hadde mye mer personlighet og egen stil. Hun hadde sin egen måte å være smart og morsom på, og hun føltes mer "ekte" selv om hun selvsagt sikkert også gikk inn i en rolle.

Når du ikke kjenner noen av dem personlig (det gjør du kanskje, hva vet jeg ?), hva har du å sammenligne med ?

..tror vi skal være forsiktige med å si hvordan folk egentlig er, bare utifra hvordan de oppfører seg i en rolle på tv.

Ja, selvsagt kan man få en følelse av det ene og det andre, men hva er referansen ?

..hvordan de er privat.

Endret av Nedfall
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel helt naturlig å virke litt påtatt når du tar over stafettpinnen etter 8 år. Tror nok Linn Skåber kommer til å "finne seg selv" i Nytt på Nytt etter noen program, og da blir hun enda bedre.

Synes hun gjorde det bra, jeg. Hun er nok litt mer skuespiller enn Anne Kath, men hun er også kjapp i replikken. Jeg likte henne veldig godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er visstnok veldig mye av det som skjer som ikke kommer med på tv, og enkelte av vitsene gjentas ekstremt mange ganger slik at opptakene skal bli bra.

Jeg har vært på flere opptak, og selvsagt blir en del klippet. et opptak ar 50-60 min, og klippes ned til 30 min. Noe kuttes, fordi det dras ut til ikke-morsomt, mn får se flere bilder i starten/slutten og de med mest latter tas med.

De gangene jeg har vært der har ikke vitsene blitt tatt mange ganger, igrunnen sjelden noe blir gjort omigjen. Har da vært mest Jon Almaas.

Veldig artig å være tilstede live.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...