Gjest Heloise Skrevet 14. september 2007 #1 Skrevet 14. september 2007 Hjelp! Første gang jeg er med på at to venner gifter seg, og jeg vil skaffe en fin gave. Men sånt har jeg lite peiling på desverre, ikke når det kommer til en slik anledning. Noen her som kan gi meg forslag til butikker og evnt. gaver som er fine å gi til et ungt og trendy par?
Gorecki Skrevet 14. september 2007 #2 Skrevet 14. september 2007 Ting har mye fint, Norway Design likeså. Ellers så er jo opplevelser en veldig populær gave da :-) Hva med et restaurantbesøk på en fancy restaurant? Regner med at de har lagt ut ønskeliste ett eller annet sted, ta en titt der, så vet du litt hva det går i. Lykke til!
Gjest Januarbrud08 Skrevet 20. september 2007 #3 Skrevet 20. september 2007 Hva med noe fra Eva Solo, Rosendahl, magnor eller noe lignende?
Lilywhite Skrevet 20. september 2007 #4 Skrevet 20. september 2007 Jeg personlig liker veldig godt Rosendahl Grand Cru, men vet ikke om de samler på finservice og denslags? Butikken Ting ble nevnt, de har også mye stilig, og synes også opplevelser var en god idé, f eks hvis du vet hvor de skal på bryllupsreise kan du kjøpe en opplevelse til dem der, som konsert, leiebil etc...vet ikke hva slags interesser de har...dette siste kan muligens bli litt dyrt, kanskje du i tilfelle kan gå sammen med noen? Du kan jo prøve å få hint fra familie/forlovere etc også om hva de ønsker seg
Gjest Heloise Skrevet 20. september 2007 #5 Skrevet 20. september 2007 Takk for forslag så langt! Fremdeles har de ikke laget noen ønskeliste, så jeg må bare bruke det jeg har under topplokket så godt det går Fikk også et tips om Illums, og fant mye moro på hjemmesiden deres! Flere forslag? Har tenkt å kjøpte noe, som fra ting eller Illums, eller kanskje gavekort noe sted. Bryllupsreisen er gjort alt, bryllupet også, men festen og gavene skal til pers nå
Gjest antigartner Skrevet 20. september 2007 #6 Skrevet 20. september 2007 Stelton-kanne kan også være en ide. De går aldri av moten.
tingeling Skrevet 21. september 2007 #7 Skrevet 21. september 2007 House of Oslo er et sikkert tips når det gjelder interiør (både stort og smått). Eller hva med et baristakurs? Eller en skikkelig kaffekvern? tingeling
Gjest Gjest Skrevet 21. september 2007 #8 Skrevet 21. september 2007 Er du usikker på hva du skal kjøpe, gi gavekort! Vi fikk mye "rart" til bryllupet som vi ikke hadde på noen ønskeliste og som ganske enkelt ikke er oss. Og det var heller ikke enkelt å få byttet. Så hvis du skal kjøpe noe du liker men ikke vet helt om de liker, husk byttekort. Og erfaringsmessig er Glasmagasinet greiere på bytting enn Illums og Til bords.
Lund Skrevet 21. september 2007 #9 Skrevet 21. september 2007 (endret) Vi giftes oss for tre uker siden,vi fikk en liten vase fra hadeland glassverk (Finn schjoll) den er så lekker! finnes tre str. var mange som ville ha den;-)Du får kjøpt det på alle glassmagasiner. Endret 21. september 2007 av Lund
Lund Skrevet 21. september 2007 #10 Skrevet 21. september 2007 Et tips til! hva med biff bestikk fra Duka.Det er noe alle trenger,og går tl alt kjøtt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå