Gå til innhold

You're hired!


Gjest Gjest_Rebekka_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Rebekka_*

Hvorfor ville ikke Randal at Donald skulle ansette Rebecca også??

Ville han ha oppmerksomheten selv, eller har han en annen god grunn?

Dårlig gjort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor ville ikke Randal at Donald skulle ansette Rebecca også??

Ville han ha oppmerksomheten selv, eller har han en annen god grunn?

Dårlig gjort!

Enig! Han var på hennes side hele tiden, men da avgjørelsen skulle tas så var han ikke så godhjerta likevel. Grrr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ville ikke Randal at Donald skulle ansette Rebecca også??

Ville han ha oppmerksomheten selv, eller har han en annen god grunn?

Dårlig gjort!

Ahh, jeg vet! Hun var jo kjempedyktig hun også, men virka jo som om han kun ville ha oppmerksomheten selv. De to har vært favorittene mine hele veien, og så lenge de ønska seg ulike prosjekt, hadde jo det vært en kjempeløsning..

Gitte: Det var Randal som ble valgt, og Donald messa jo hele tiden på at de var stjerner begge to. Så etter Randal fikk jobben, spurte Donald ham: Hva synes du om Rebecca, hun har jo vært dyktig - skal jeg ansette henne også?

Men Randal ville ikke, fordi programmet heter: the apprentice, i entall... ikke i flertall, da endres hele meningen blablabla. Som sagt, virka som han ville ha oppmerksomheten alene. Og da ble hun ikke ansatt.

La for øvrig merke til de to jentene som var med blant de 4 siste, satt i bakgrunnen og skrek "nei" til at Rebecca skulle ansettes. Makan, de var ikke gode nok til å ende opp i finalen selv, da går det ann å roe seg ned litt etterpå... :sjenert: Hadde ikke helt sansen for de! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes det var helt greit jeg. Etter å ha jobbet r***a av seg i mange uker skal plutselig den man har konkurrert hardest mot også få jobb, samme kveld som man selv liksom skal hedres for å være den store vinneren? Nei, var enig med ham jeg, selv om jeg med en gang tenkte han var dust. Trump kunne jo uansett ansette henne etterpå, syntes nesten det var litt utidig å "ta fra ham" æren den kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

det eneste som er verre enn en dårlig taper, er en dårlig vinner. randal var den mest sympatiske og så viser han en slik dårlig side når seieren var hans. jeg ble mektig sint på ham ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes også det var helt idiotisk av Randall først, men så tenkte jeg etterpå at det kanskje var en test fra Trump sin side, at han skulle sjekke om Randall hadde guts til å gjøre en upoplulær beslutning og om han turde å stå for sine meninger. For han mente jo klart at han som vinner skulle ha all ære den kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, han hadde allerede blitt utropt som vinneren og har dermed æren av å bli the apprentice. Så kunne han være med på avgjørelsen med å ansette en kvinne han har skrytt såååå mye av og hatt sååå mye respekt for gjennom hele konkurransen. Men neeeida, han unnet henne ikke det liksom. Tror han følte seg truet av henne eller noe...

Jeg er sikker på hun hadde ville at han skulle bli ansatt også. Han viste at han er ikke lojal mot sine venner, eller at han er falsk og bare latet som de var venner. For det var ikke talentet det stod på, for de var skikkelig dyktig begge to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde lenge at Trump ville ansette begge to jeg, særlig når de sa at de ønsket seg hvert sitt prosjekt. At Randal kom med det svaret han gjorde, irriterte meg også. Men jeg tror nok Rebecca får en bra jobb uansett, enten hos Trump eller noen andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rebecca har jo vært falsk som bare det i løpet av hele programmet, tror ikke hun hadde svart annerledes, for å si det sånn. Når det er sagt, ble jeg skuffa, ja. Tror nok han mistet en god del av populariteten der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ble litt irritert over dette selv til å begynne med, men ærlig talt: hva hadde de andre her inne svart? Hadde det vært greit for dere å slite dere til en seier med klør og nebb for så å måtte dele rampelyset med den tøffeste konkurrenten?

Kanskje han ønsket å ta all æren for seg selv, men det er ham i hvertfall vel forunt. Det er tross alt han som har jobbet for å komme der han er i dag. Ja, Rebecca har nok også jobbet hardt, men nå var det ikke hun som vant.

Også i sportsstevner deles det kun ut en gullmedalje og de aller fleste konkurranser har kun en vinner. Hadde nok tatt seg flott ut om det hadde blitt delt ut enda en gullmedalje til han stakkaren som kom to sekunder bak førstemannen i sprint, bare for å være grei liksom.

Endret av Altena
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...