Gjest Gjest Skrevet 13. september 2007 #1 Skrevet 13. september 2007 Jeg har vært ganske bra av geberalisert angst i ca 10 år, dvs jeg har fungert bra i jobb og privat. har brukt seroxat i alle disse årene. Som lyn fra klar himmel starta det opp igjen i juni. legen satte meg da på cipralex, er nå oppe i 20 mg pr dag. har nå vært sykemeldt i fem uker. Når kan jeg vente bedring? Hvor lenge er det vanlig å være sykemeldt? Hvor lenge var du sykemeldt og hvordan var det å begynne å jobbe igjen? Fortalte du dine kollegaer hvorfor du hadde vært sykemeldt? blir veldig glad for svar.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå