Gå til innhold

angst


Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har vært ganske bra av geberalisert angst i ca 10 år, dvs jeg har fungert bra i jobb og privat.

har brukt seroxat i alle disse årene.

Som lyn fra klar himmel starta det opp igjen i juni. legen satte meg da på cipralex, er nå oppe i 20 mg pr dag.

har nå vært sykemeldt i fem uker.

Når kan jeg vente bedring?

Hvor lenge er det vanlig å være sykemeldt?

Hvor lenge var du sykemeldt og hvordan var det å begynne å jobbe igjen?

Fortalte du dine kollegaer hvorfor du hadde vært sykemeldt?

blir veldig glad for svar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...