Gjest Han Ola Skrevet 13. september 2007 #1 Skrevet 13. september 2007 Jeg har ei venninne (32 år, vi var sammen før), som har lite hell med menn. Det var flere grunner til at jeg slo opp, men dråpen var at hun ikke ville suge. Så da lurer jeg på om det er årsaken nå og. Jeg har ikke fortalt henne om mitt syn på akkurat den saken, men det er vel ikke helt usannsynlig at gutter ikke vil være sammen med henne p.g.a. dette? Jeg og mine kamerater prater ikke om sånne ting, så jeg er usikker på hva de mener om saken. Burde vel strengt tatt spørre på et manneoforum :-)
Gjest Gjest Skrevet 13. september 2007 #2 Skrevet 13. september 2007 Jeg har ei venninne (32 år, vi var sammen før), som har lite hell med menn. Det var flere grunner til at jeg slo opp, men dråpen var at hun ikke ville suge. Så da lurer jeg på om det er årsaken nå og. Jeg har ikke fortalt henne om mitt syn på akkurat den saken, men det er vel ikke helt usannsynlig at gutter ikke vil være sammen med henne p.g.a. dette? Jeg og mine kamerater prater ikke om sånne ting, så jeg er usikker på hva de mener om saken. Burde vel strengt tatt spørre på et manneoforum :-) Det er ikke så godt og bli sugd at jeg hadde dumpa en jente hvis hun ikke hadde gjort det! Hadde sex`n fungert godt på andre måter hadde jeg vært fornøyd uten suging, hadde jeg derimot ikke fått lov og sleike henne kunne jeg muligens funnet på og gjøre det.
Gjest Mysticgirl Skrevet 13. september 2007 #3 Skrevet 13. september 2007 Jeg hadde ikke overlevd et forhold om jeg ikke fikk suge, så jeg kunne ikke ha vært sammen med en sånn mann som hadde nektet meg oralsex med han.
Gjest bella24 Skrevet 13. september 2007 #4 Skrevet 13. september 2007 Hmm... merkelig. Suging/slikking hører jo til ett skikkelig 4spill;) Det er jo så utrolig DEILIG Lykke til;)
Gjest Chrizzy Skrevet 13. september 2007 #5 Skrevet 13. september 2007 Jeg tror det er mange menn som ikke hadde dumpet en dame som ikke ville suge. Kanskje fordi de er optimister og tror at de skal nok få henne til å forandre mening med tiden Eller at det kanskje ikke er SÅ viktig. Om jeg ville vært sammen med den mann som ikke ville gjøre det på meg, det avhenger av hvordan resten av sexen var. Om det klaffet på andre måter så kan jeg ikke si at jeg ikke ville vært sammen med han bare på grunn av det. Om jeg ikke fikk lov til å gjøre det på en mann, så hadde jeg nok tenkt som jeg skrev først, at det skulle vi bli to om
Gjest Gjest_Mann_* Skrevet 13. september 2007 #6 Skrevet 13. september 2007 Om jeg ikke fikk lov til å gjøre det på en mann, så hadde jeg nok tenkt som jeg skrev først, at det skulle vi bli to om Tenk om han bare ville være én om det. Ouch, vondt i ryggen!
Gjest Eir Skrevet 13. september 2007 #7 Skrevet 13. september 2007 Etter å ha snakket med noen menn om dette er mitt inntrykk at de fleste finner seg i at dama ikke suger, helt til de har vært sammen med ei eller to som gjør det og liker det, og da blir de mer kresne.
Gjest Chrizzy Skrevet 13. september 2007 #8 Skrevet 13. september 2007 Tenk om han bare ville være én om det. Ouch, vondt i ryggen! At han liksom klarer å overtale seg selv med tiden
Gjest =tentacle= Skrevet 13. september 2007 #9 Skrevet 13. september 2007 Jeg har ikke fortalt henne om mitt syn på akkurat den saken, men det er vel ikke helt usannsynlig at gutter ikke vil være sammen med henne p.g.a. dette? Hva slags kamerater er det du har da, som ikke diskuterer slike spørsmål? Har hørt delte meninger. Noen som er på knærne etter oralsex, noen som kan unnvære det for ellers bra jente, noen som vil ha det fordi de mener jenta er for prippen om hun ikke vil, og noen som egentlig synes oralsex er veldig oppskrytt og ikke tar det så tungt. Hvor store de forskjellige gruppene er, aner jeg ikke.
Ce'Nedra Skrevet 13. september 2007 #10 Skrevet 13. september 2007 Vil vel tro det er en bakenforliggende grunn til at hun ikke ønsker å suge. Har du spurt henne om det TS? Tror ikke jeg ville dumpa en mann pga. det, men jeg kunne nok ha kranglet veldig mye om det.. Synes man uansett bør forsøke å jobbe seg gjennom sånne ting, de fleste liker det meste de forsøker av sex, bare de tør å prøve..
Gjest Wolfgang Krenkovic Skrevet 13. september 2007 #11 Skrevet 13. september 2007 Suging er viktig nok det, det har jo skjedd i mange hjem noen år. Det er rart med det når trangen er som størst, og om hun ikke liker det så er det da andre litt kjedelige ting også. Uten maskin og vaske opp-opp-opp. Og ikke alt er lett uten mopp! Tror jeg sier meg enig med Egner og Zahl, det er nitrist uten oral. Hei.
Gjest tedy Skrevet 13. september 2007 #12 Skrevet 13. september 2007 Jeg har ei venninne (32 år, vi var sammen før), som har lite hell med menn. Det var flere grunner til at jeg slo opp, men dråpen var at hun ikke ville suge. Så da lurer jeg på om det er årsaken nå og. Jeg har ikke fortalt henne om mitt syn på akkurat den saken, men det er vel ikke helt usannsynlig at gutter ikke vil være sammen med henne p.g.a. dette? Jeg og mine kamerater prater ikke om sånne ting, så jeg er usikker på hva de mener om saken. Burde vel strengt tatt spørre på et manneoforum :-) Man dumper ikke en pga det!!! Hvor lenge har dere 2 vært sammen? (da dere var sammen).
Gjest Gjest Skrevet 14. september 2007 #13 Skrevet 14. september 2007 Kvinner som ikke suger pikk kan dumpes. Det går jo ikke an å være så prippen i 2007, alvorlig talt. Alle mine kamerater er enige om dette. Men det er uhyre sjelden at en jente ikke vil suge. Tvertimot er de som regel veldig klare for det, virker som mange blir kåte av det.
Gjest Skrevet 14. september 2007 #14 Skrevet 14. september 2007 Dæven da må jeg ha vært borti rare mannfolk for jeg hater det. Kan med nød å neppe gjøre det i dusjen om sambo tigger, men ikke ellers.. Syntes ikke det er noe særlig å gjøre det, dessuten brekker jeg meg alt for fort.
Gjest Gjest Skrevet 14. september 2007 #15 Skrevet 14. september 2007 Dæven da må jeg ha vært borti rare mannfolk for jeg hater det. Kan med nød å neppe gjøre det i dusjen om sambo tigger, men ikke ellers.. Syntes ikke det er noe særlig å gjøre det, dessuten brekker jeg meg alt for fort. Brekker deg ? På grunn av sæden ?
Gjest Skrevet 14. september 2007 #16 Skrevet 14. september 2007 Brekker deg ? På grunn av sæden ? Nei, fordi jeg har noe i munnen min.. Jeg må være forsiktig om jeg f.eks spiser pinne is eller har kjærlighet for jeg brekker meg alt for fort..
Gjest Tom Skrevet 14. september 2007 #17 Skrevet 14. september 2007 Kvinner som ikke suger pikk kan dumpes. Det går jo ikke an å være så prippen i 2007, alvorlig talt. Alle mine kamerater er enige om dette. Men det er uhyre sjelden at en jente ikke vil suge. Tvertimot er de som regel veldig klare for det, virker som mange blir kåte av det. Og godt er det!! At de fleste damer liker å suge altså. Tror jeg har med 99,9 % av den mannlige befolkningen på at dette er noe av aller aller BESTE SOM FINNES PÅ JORD. Det er bare så utrolig godt å kunne lene seg bakover og nyte at hun behandler pikken med munnen (og hender) etter alle kunstens regler......aaahhhhhhhhhhhh. Så da har dere kontrollen jenter, og er det et spørsmål som dere gjerne vil ha svaret JA på.....pass på å ta det opp innimellom suginga... .....da svarer vi det dere måtte ønske.......på det meste i alle fall.
Gjest Gjest Skrevet 14. september 2007 #18 Skrevet 14. september 2007 Og godt er det!! At de fleste damer liker å suge altså. Tror jeg har med 99,9 % av den mannlige befolkningen på at dette er noe av aller aller BESTE SOM FINNES PÅ JORD. Det er bare så utrolig godt å kunne lene seg bakover og nyte at hun behandler pikken med munnen (og hender) etter alle kunstens regler......aaahhhhhhhhhhhh. Så da har dere kontrollen jenter, og er det et spørsmål som dere gjerne vil ha svaret JA på.....pass på å ta det opp innimellom suginga... .....da svarer vi det dere måtte ønske.......på det meste i alle fall. Trur du skal trekke ned den prosentandelen din litt, vet mange gutter som godt kunne vært foruten den suginga. Meg og for den sakskyld, har hatt mange jenter som har sugd meg, har aldri hatt den helt store OOOOOOOOAAAAAAAOOOOOOHHHHHH! opplevelsen. En av disse jentene må jo ha kunne "kunsten" og suge, så ikke kom med at det er sikkert de som ikke kan.
Gjest koosejenta Skrevet 14. september 2007 #19 Skrevet 14. september 2007 jo det er mange som ikke kan,men jeg kan hehehehe... Jeg hadde dumpet typen om jeg ikke hadde fått sugd han siden jeg er helt avhengig av å kunne suge kuk:.... Jeg hadde også dumpa han om han ikke hadde slikket meg...så det så.....
Gjest Tom Skrevet 14. september 2007 #20 Skrevet 14. september 2007 jo det er mange som ikke kan,men jeg kan hehehehe... Jeg hadde dumpet typen om jeg ikke hadde fått sugd han siden jeg er helt avhengig av å kunne suge kuk:.... Jeg hadde også dumpa han om han ikke hadde slikket meg...så det så..... Flottings koosejenta! Sånne jenter liker jeg. Og selvfølgelig skal mannen slikke dama si også, så det så...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå